Gå til innhold

Omtale av Super Paper Mario (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På tross av mange le-høyt-øyeblikk sliter Super Paper Mario med å vekke det helt store engasjementet.

 

Les mer

9598325[/snapback]

 

Dette er det dummeste jeg har sett!?! 4/10?

Har spillet selv, og det er fantastisk. Ingen virkelig store feil med det egentlig. Å slakte dette spillet, som har fått 8/10 + av alle store spillsider o.l., er helt utrolig merkelig, og etter min mening, dumt.

 

PS. Grunnen til at jeg klager på karakteren er ikke for min egen del. Dere kunne gitt det 1/10 for min del... Det er bare leit hvis dere, med denne omtalen, skremmer folk vekk fra å kjøpe denne perlen av et spill.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Tror ikke du skal la én person overbevise deg om at spillet er så dårlig som han påstår.

4/10 er latterlig lite for dette spillet.

9598491[/snapback]

Hmm, får kanskje sjå litt på andre omtalar òg :). Skjermskota ser fantastiske ut, og eg vil verkeleg at dette skal vere bra. Men eg er bekymra over det han skriv om at plattformdelen er svak. Mario skal liksom vere glimrande plattformspel.

 

Kay

Lenke til kommentar

Nå er det snart på tide at nintendo skjerper seg... Husker n64 og delvis gamecube tidene når vi kunne si at nintendo hadde mange fler kvalitetspill enn konkurrentene. Men med wii er jo det stikk motsatte. Har hatt wii'en i snart et år nå, og det er fremdeles ingen spill som jeg syntes er verd 500-600 kr. De eneste spillene jeg føler er et unntak er Zelda TP (Som faktisk var og ser ut som det blir den eneste grunnen til at jeg kjøpte wii) og Resident Evil 4. Begge disse spillene var også beregnet på gamecube. På tide at nintendo får fingen ut å faktisk lager noe kvalitet.

Lenke til kommentar

Greit nok at 4/10 ikke er totalslakt, men karakteren regnes som "Nokså dårlig" på Gamer-skalaen. I forhold til mine forventninger (som faktisk var høyere enn til Mario Galaxy) må dette sies å være en enorm skuffelse.

 

Må nevnes at dette ikke er den gjengse oppfatningen av spillet. Den dårligste karakteren registrert hos Gamerankings er 7/10 fra Edge og rimelig solide 85% i snitt...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg kan jo si at jeg har spilt en del Super Paper Mario, og selv om jeg ikke er helt enig i karakteren (jeg ville nok havnet på en 5 eller en 6), ble jeg skuffa over spillet. Det største aberet er at verken plattformdelen eller rollespilldelen er noe å slenge gamla i veggen for; kamper er blitt kjedelige, noe som aldri var et problem i Thousand-Year Door, for eksempel. En del svært svake områder man blir pukka nødt til å forsere (starten av kapittel 3 og kapittel 4 utmerker seg spesielt her) trekker også bra ned. Men manuset er fantastisk bra, og er i grunn alt som trekker spilleren videre. Det er - som Kent William påpeker - ikke katastrofalt, men alt i alt presterer Super Paper Mario langt under hva man kan forvente seg av spill i Paper Mario-serien.

Lenke til kommentar

Er ikke grunnet at det er Mario at jeg reagerer, men grunnen omtalen i seg selv. Jeg skjønte ikke helt konklusjonen og jeg mener det var litt selvmotsigende til tider. For på det ene øyeblikket ler du av dialogen, samtidig som du kjeder deg?

 

Er jo vel og greit at omtaleren kjeder seg, men er det så grasalt at du legger karakteren på middelmådig?

Lenke til kommentar
:( Skuffande, eg hadde håpt dette skulle bli skikkeleg bra, kanskje spelet som overtalte meg til å investere i Wii. Ser ut som eg må vente litt til.

 

Får heller kose meg med SMB3 i mellomtida.

 

Kay

9598412[/snapback]

 

Er du seriøs? Du stoler blindt på EN persons meining? Og dermed dropper spillet?

Synd for deg.

 

Jeg stor koser meg med dette spillet. Men jeg derimot sitter ikke mangen timer om gangen og spiller. Mulig det er derfor Kent William Innholt ble så lei av spillet og gav den så dårlig karater? Han burde sett på klokken da han ble lei, og sett hvor lenge han har spilt....var det mangen timer bør det være tegn på at spillet er ufattelig bra.

Alle spill uansett hvor bra blir jo "kjedelig".

 

Jeg ville gitt spillet 8/10. Fantaskisk spill. Noe av den beste jeg har på Wiien, neste til Zelda. :thumbup:

 

 

Det som er rart at gamer.no har gitt den dårligste reviewen jeg har lest.

ALLE elsker den og har gitt snitlig 8 i karater.

IGN review.

Gamespot Review.

GameRankings

Gamespy

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Ja skjønte ikke helt gamer's omtale her, og da har jeg lest omtaler fra andre sider på nette i tillegg og jeg klarer bare ikke å se hva det er som drar spillet ned på et så lavt nivå for det er jo tydelig at der er kvaliteter i spillet som blir lite berømmet, samt at omtaler virker å ha kjørt seg fast i 1 ting og legger ikke vektskålen etter det andre han selv har sagt var morsomt i spillet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...