Gå til innhold

Sniktitt på Fable 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en gang klarte den britiske ringreven å trollbinde publikum med sine visjoner, humor og velanvendte retorikk. [...] men jeg håper Lionhead får sitt første kanonspill, for potensialet er i alle fall til stede.
Den første delen av dette sitatet er kanskje mye av grunnen til at alle har hatt så store forventninger til Lionheads spill tidligere. Samtidig er vel enkelte spilljournalister (de fleste?) litt preget av at "brent barn skyr ilden" etter at Molyneux har levert overhypede middelmådigheter tre ganger på rad...

 

tar det hele på kornet.
Lenke til kommentar

Syns Fable: The Lost Chapters var skikkelig bra, koste meg veldig med det! Mulig det ble hypet veldig opp, men det fikk jeg ikke med meg, da jeg ikke gikk til innkjøp av xbox før des. 05 :-P

 

Gleder meg veldig til Fable 2, og det kan bli grunnen til jeg kjøper meg X360. Håper spesielt på co-op.

 

Tror den èn-knapps slåssinga blir litt teit jeg og, men vi får håpe på det beste ;-)

Lenke til kommentar

Bra artikkel, men flirte godt av ingressen: "Hvis alt går etter planen, vil Lionhead snart by på noe vi aldri tidligere har spilt."

 

Vel, gjør ikke alle spillprodusenter det når de utgir et nytt spill?

 

"Hvis alt går etter planen, vil Lionhead snart by på noe vi aldri tidligere har sett maken til." e.l. er vel bedre?

Lenke til kommentar
Bra artikkel, men flirte godt av ingressen: "Hvis alt går etter planen, vil Lionhead snart by på noe vi aldri tidligere har spilt."

 

Vel, gjør ikke alle spillprodusenter det når de utgir et nytt spill?

 

"Hvis alt går etter planen, vil Lionhead snart by på noe vi aldri tidligere har sett maken til." e.l. er vel bedre?

9594335[/snapback]

 

Utvikleren av et andre verdenskrigsspill prøver alltid å innovere, er det det du mener? :)

Lenke til kommentar
Peter M er for meg de siste årene blitt en vits. Han snakker stort, men det blir liksom aldri... så bra han skal ha det til.

 

Personlig syntes jeg han burde gå litt tilbake i skyggene og ikke være så PR-kåt. Kanskje han da klarer lage et like bra spill som han drømmer om?

9594852[/snapback]

 

Trekke seg tilbake og lage Dungeon Keeper 3 kanskje? :)

 

Eneste skuffelsen for meg av PM-spill er B&W 2, som var en gigantisk nedtur for meg i forhold til 1'eren. Spilte aldri Fable på Xbox, men spilte Lost Chapters på PC, og syntes faktisk det var veldig fengende. Noe kort i spilletid kanskje, men rundet det 2 ganger, en gang der jeg var ond, og en gang der jeg var god :)

 

 

edit: får forresten bare denne meldingen når jeg prøver å spille av videoen i artikkelen i større vindu:

 

No rule matched url in config file. Bad developer

 

"Bad developer" faktisk... Kunne tolkes på flere måter :!:

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Jeg likte Fabel ganske bra...Det var morsomt fra start til slutt og det er det som teller. Håper de klarer det samme denne gangen også. Liker tanken med "one button"- kampsystemet, men tviler litt på at det fungerer. Har en følese av at det kan bli litt ensformig.

9594092[/snapback]

Jo fable var morsomt, problemet var at det var overhypet til de grader, dette gjorde at alle ble meget skuffet da det ikke overgikk morrowind, de var lovet et spill som skulle ha flere features en morrowind.

 

Er litt skeptisk til kampsystemet her, ser opplagte problemer, om du bare har en kniv kan det være smart å kaste en murstein på motstanderen, om du har pil og bue er det smartere å skyte en pil. Har du et tohånds sverd vil det nok sikkert være smartere å bruke det i steden for alle mulige fancy triks.

Det jeg mener er at systemet lett vil velge et fancy alternativ i steden for et enkelt som vil gjøre mer skade.

Tanken er meget god, men jeg tviler på at det vil virke med en knapp, kansje ha en ekstra for spesial angrep og la spillet velge det beste i situasjonen; sparke sand i ansiktet til motstanderen når han kommer mot deg, prøve å dytte han bakover med sjoldet når han står i ei trapp eller ved et stup.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...