Gå til innhold

C73 XE får native 3-veis SLI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet?

9592475[/snapback]

Var sånn jeg forsto det ihvertfall

9592651[/snapback]

 

Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar!

Endret av bergan
Lenke til kommentar
Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet?

9592475[/snapback]

Var sånn jeg forsto det ihvertfall

9592651[/snapback]

 

Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar!

9592801[/snapback]

 

 

Artikkelen virker litt rar, mulig orginal artikkelen mangler info.

 

Slik det ser ut så kommer 3way sli ( nå har vi jo hatt quad sli) men det funket ikke helt optimalt ifølge nvidia selv. Ryktes også at man kan koble 2 skjermer til når man kjører 3way sli... :D

Lenke til kommentar
Vi har SLI fra nf4 brikkesettet. Når får vi muligheten til å smelle inn det 3. skjermkortet?

9592475[/snapback]

Var sånn jeg forsto det ihvertfall

9592651[/snapback]

Vent, er dette SLI for 3 skjermkort? Hvis det er tilfellet så synes jeg artikkel var veldig uklar!

9592801[/snapback]

Syns ikke den var så uklar jeg, men nå er jo jeg litt nerd å da :whistle:

 

Eller.. kan ikke være det heller :hmm: Vet ikke hva SLi native er jeg

9592836[/snapback]

Det betyr, som det sies tidligere i tråden, at det er innebygd, enkelt og greit :p, rimelig komplisert ord men...

Lenke til kommentar
Synes også at fornoskninger innen teknologiske begrep er no herk.

Minnepinne, blåtann etc...

 

Sitter fortsatt på ett stusselig Nvidia GeForce 6600 GT med 256 MB minne, på tide med en oppdatering snart men hver gang tanken slår meg leser jeg slike nyheter som dette, og bestemmer meg for å vente litt til. :(

9593180[/snapback]

Haha! Vi kunne vært brødre. Samme grafikkort, og samme mentalitet :!:

Lenke til kommentar
Synes også at fornoskninger innen teknologiske begrep er no herk.

Minnepinne, blåtann etc...

 

Sitter fortsatt på ett stusselig Nvidia GeForce 6600 GT med 256 MB minne, på tide med en oppdatering snart men hver gang tanken slår meg leser jeg slike nyheter som dette, og bestemmer meg for å vente litt til. :(

9593180[/snapback]

 

greit nok at du ikke liker at navn (blåtann) fornorskes, men substantiv er det normalt å bruke norske ord på når vi snakker norsk. hvorfor er det så mye bedre med "memory stick" enn "minnepinne"? du synes pinne høres litt for uteknologisk ut? tror ikke folk som snakker engelsk synes "stick" høres ut som noe høyteknologisk heller... du syns det er no herk når noen sier "skriver" isteden for "printer"? gjelder det bare datautrykk, eller er det noe herk uansett? skal vi begynne å si "car" isteden for "bil"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...