Gå til innhold

Half-Life 2: The Orange Box er ferdigutviklet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ann å kjøpe bare Episode 2, Portal og Team Fortress 2, billigere enn orange box?

9592308[/snapback]

 

HL2 Ep 2 koster originalt $29.95, Portal $19.95, TF2 $29.95, så svaret er vel nei. Men så er nå prisen på $44.95 ekstremt lav med tanke på alt innholdet man får i den pakken (ca 250 kr)

Lenke til kommentar

Det er ihvertfall mulig om du kjøper pakken på steam, er ikke sikker om det gjelder retail-pakken også. Mulig etter man skriver inn Orange Box koden at man får gift certificates til å gi vekk på kontoen.

If you own either or both "Half-Life 2" and "Half-Life 2: Episode One" and then install The Orange Box using the Steam account that contains those games, you will automatically receive Orange Box gifts you can give to friends. You can receive Orange Box gifts by purchasing The Orange Box on Steam or at any retailer.
Da er den saken ferdig ;) Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om denne oppdateringen til Episode 2 for HL2 (slik at Hl2 ser ut som Episode 2) kan lastest ned for PC-brukere også? Vet at det kommer i retail for Orange Box, men hva med eiere av Hl2?

 

edit: Ser at denne oppgraderingen bare er bekreftet til Xbox 360 og PS3 til nå. Håper sannelig PC-brukere også kan oppgradere HL2 og Episode 1 med teknologien i Ep2.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Har spilt Half-Life 2 på Xbox altfor mange ganger, men gleder meg til å spille det igjen med oppdatert grafikk og fysikk. Samt spille Episode 1 og 2, Portal og Team Fortress 2.

 

Veldig synd at den kommer til ps3 også, HL passer best på PC og til nød xbox :)

9591963[/snapback]

Unnskyld meg, men for noe jævla bullshit. Bare fordi du personlig liker styringen bedre på PC enn på konsoll, eller fordi serien opprinnelig kom ut på PC, så bør ikke konsoll-eiere få lov til å spille spillene?

Lenke til kommentar
Har spilt Half-Life 2 på Xbox altfor mange ganger, men gleder meg til å spille det igjen med oppdatert grafikk og fysikk. Samt spille Episode 1 og 2, Portal og Team Fortress 2.

 

Veldig synd at den kommer til ps3 også, HL passer best på PC og til nød xbox :)

9591963[/snapback]

Unnskyld meg, men for noe jævla bullshit. Bare fordi du personlig liker styringen bedre på PC enn på konsoll, eller fordi serien opprinnelig kom ut på PC, så bør ikke konsoll-eiere få lov til å spille spillene?

9593154[/snapback]

 

Konsoll har så klart rett på å spille spillene, men det passer fortsatt best på PC.

Hvorfor skal dere få Half-Life 2: Ep2, når vi ikke får Halo 3 før om 3 år, har ikke vi rett til å spille Halo?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...