Gå til innhold

Ultima Online fyller 10 år (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gammel legende fyller år, og EA feirer med å invitere gamle spillere tilbake.

 

Les mer

9591662[/snapback]

 

Nostalgi nostalgi :)

 

Jeg begynte å spille UO ifra starten, og spilte det helt frem til WoW kom ut :)

 

Jeg aktiverte kontoen min igjen for 14 dager siden for å ta ibruk noen av mine veteran revards ( belønninger for hvor lenge man har spilt spillet ).

 

Problemet med UO nå er at det er helt tomt for folk nesten over alt.. men fortsatt spennende å gå rundt og se steder man spilte i så mange år igjen :D

 

Og selvsagt har jeg mine Order/Chaos shields i baggen ;)

 

EDIT: Leif

Endret av Beerian
Lenke til kommentar

Ja. Ble noen saftige telefonregninger. Aller verst var det nok da min røde figur døde pga. linjefeil mellom her og statene. Lyktes aldri å få han gjennopprettet og det ville vært håpløst å vente på LT kills skulle forsvinne slik at han kunne bli resset. På denne tiden var det virkelig vanskelig å bli GM Mage, og statusen man fikk av det var helt utrolig. Synd for jeg hadde det utrolig morsomt, men med dette forsvant lysten.

 

Spilte ifra kort tid etter release til noen patcher før necromancy. Husker regs for necromancy ble tilgjengelig lenge lenge før det kom ut, snakk om tull ifra utviklernes side. Necromancy var i utvikling i flere år, tåpent med tanke på at det ser ut som de kan lage nye skills relativt fort idag.

 

I ettertid har jeg lastet inn UO med hvert, men det er dessverre kjørt på grunne av en utvikling så ikke ligner grisen. Ifra å være rimelig fritt spill til å være fulle av begrensninger, og den store dødaren kom nok i 2000 med Ultima Online: Renaissance og dens deling av verden. "PKs gå til Felucca, resten dere kan være her i Trammel", ikke at det blir stort spennende med eit handfull PKs på den ene plassen sett i lys at disse ofte, men ikke alltid holdt sammen - i allefall til en viss grad. Mange herlige folk forlot spillet rundt denne tiden.

 

Og jo, jeg hadde en vegg fulle av order/chaos skjold - selv om jeg aldri var medlem av disse over noen lengre perioder. Var nok heller det at jeg fant de på de som jeg e-bolta rundt omkring :) . Tror det var litt for risky å være medlem av disse to fraksjonene siden man knapt så disse - med unntak av når guilds skulle kjempe mot hverandre.

 

Lake Superior

Endret av pantrax
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...