Gå til innhold

Omtale av SEGA Rally (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi vi bare har testet det til Xbox 360. Vi fikk aldri spillet til PS3.

 

det er nå en ting.. men under produktinformasjon bør det vel også stå at det finnes for ps3? :p

9593993[/snapback]

Nei, det syns vi ikke. Produktinformasjonen viser hvilke produkter anmeldelsen/artiklene er relatert til. Artikkelen handler ikke om PlayStation 3-versjonen. Hvis man klikker på Xbox 360-utgaven, får man imidlertid beskjed i høyremenyen om at spillet også finnes til PlayStation 3 :-)

Lenke til kommentar

For et drittspill!

 

Dette var en STOR skuffelse!

1) VELDIG få justeringsmuligheter i options

2) UTROLIG dårlig fysikkmotor..

3) ELENDIG grafikk

 

Må si jeg er veldig skuffet!! Jeg vet godt hva arcade er, men dette er på høyde med dagens mobilspill :S

 

Hadde dette spillet vært releaset i 1995, på tiden med spill som "

", hadde jeg fremdeles vært skuffet..

 

Jeg gir dette spillet en svak 3'er.

Lenke til kommentar
1. hva faen betyr homohimmelsk?

2. Hadde det ikke holdt med himmelsk? Aner jeg en viss homofobi hos anmelder?

9624190[/snapback]

1. Det er et utrykk jeg og en homofil medarbeider brukte hele tiden da vi jobbet sammen på en Shell-stasjon i mine yngre dager. Det var kilden til mang en latter.

 

2. Tilfeldigheter gjorde at ordet kom med i omtalen. Det jeg er mektig lei av er gretne forumbrukere som absolutt skal lete med lykt og lupe etter noen som kan tolkes negativt - for så å gjøre nettopp det. Synes brukere som deg skal tenke seg om før de slenger ut oppkok som dette.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
1. hva faen betyr homohimmelsk?

2. Hadde det ikke holdt med himmelsk? Aner jeg en viss homofobi hos anmelder?

9624190[/snapback]

1. Det er et utrykk jeg og en homofil medarbeider brukte hele tiden da vi jobbet sammen på en Shell-stasjon i mine yngre dager. Det var kilden til mang en latter.

 

2. Tilfeldigheter gjorde at ordet kom med i omtalen. Det jeg er mektig lei av er gretne forumbrukere som absolutt skal lete med lykt og lupe etter noen som kan tolkes negativt - for så å gjøre nettopp det. Synes brukere som deg skal tenke seg om før de slenger ut oppkok som dette.

9624459[/snapback]

 

 

Jeg støtter Trodenflesk! homohimmelsk er ikke et utrykk som passer seg på trykk!

Kall meg politisk korrekt, men gamer. no bør tenke på hvilke signaler de sender til lesernen sine.

Lenke til kommentar
Fint om du kan forklare hvorfor et uttrykk som utelukkende er ment positivt ikke egner seg på trykk.

9632257[/snapback]

 

Jeg kan gi deg noen andre eksempler som jeg assosierer homohimmelsk med:

Lespedigg, Jødesnax, Negerfett, Samesnadder.

 

Poenget er at man setter sammen ord som ikke har noe med hverandre å gjøre. De peker på en spesiell gruppe mennesker som ikke har noe med ordet eller sammenhengen, bare for å forsterke utrykket.

 

Som skribent kan du prøve å være litt mer kreativ enn å måtte tilsynelatende tråkke på andre mennesker. Selv om du mente det positivt, blir det ikke nødvendigvis oppfattet slik. Du kunne brukt mange andre kreative ord for å forsterke himmelsk, uten at jeg skal driste meg ut på eksempler, det er det ander som kan bedre enn meg.

 

 

Det har forøvrig vært en sak i nyhetspildet i det siste om en Politimester og manglende forståelse for at bruk av ordet neger er krenkende... Noen likheter føler jeg det er her.

Lenke til kommentar

Ok. Så du mener altså ordet "homo" er krenkende. Det tror jeg mange homofile vil ta ille opp.

 

Om noen føler seg støtt av mitt lille ord, er det bare å beklage. Likevel kommer jeg ikke til å fjerne det. Jeg forbinder ordet med glede og entusiasme, og da synes jeg det er synd når enkelte tar det såpass ille opp.

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...