Gå til innhold

Demo av Clive Barker's Jericho (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Siden det er Codemasters som står bak dette spillet, er det noen som vet om det er beskyttet av StarForce?

 

GAMER.NO: Det er forresten Mercury Steam som er utvikleren av dette spillet, ikke Codemasters. De er bare utgivere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Tror ikkje Xbox 360 emoen komer før i morgen.

9583570[/snapback]

Du har sikkert rett. Vi ble for få dager siden fortalt at demoen skulle slippes i dag, torsdag, klokken 11. Da jeg la merke til at spillsider slapp demoen tidligere, onsdag kveld, antok jeg at Xbox 360-demoen også hadde kommet tidligere. Jeg har ikke sjekket dette selv, men endret artikkelen for sikkerhetsskyld nå, så får folk evnt. si fra hvis Xbox 360-demoen likevel er ute.

 

GAMER.NO: Det er forresten Mercury Steam som er utvikleren av dette spillet, ikke Codemasters. De er bare utgivere.

9583595[/snapback]

Så sant, så sant :-)

 

Demoen kommer vel for både PS3 og 360 i morre slik eg har skjønt det, skal teste det til begge platformer ihvertfall.

9584060[/snapback]

PlayStation 3-demoen kommer i følge Codemasters 4. oktober, som nevnt i artikkelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Har ikke fått prøvd dette ennå, men kan absolutt annbefale undying. Kanskje et av de skumleste spillene noensinne :)

9585048[/snapback]

Helt enig, selv om jeg tviler på at noen som prøver det for første gang i dag vil være enig, grafikken osv er tross alt utdatert :)

Lenke til kommentar

Det var en artig demo, så skal nok kjøpe dette. Men det var dessverre ikke skummelt synes jeg. Hadde håpet at det endelig skulle komme et spill som kunne skremme meg, men det skjedde ikke her. :(

For meg blir det ikke skummelt når monstrene har våpen av en eller annen grunn.

Men som actionspill var det kult, selv om jeg ikke helt har sansen for det trykke greiene som kom når du hoppet ned det hullet i bakken med hun damen..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...