Gå til innhold

Valve usikre på episodekonseptet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok at en HL-episode tar langt lengre tid å lage enn en Sam & Max-episode. Tror nok at Valve bevisst drøyde ut Episode Two.

 

Spillet kommer forøvrig 19. oktober ifølge play.com og 18. oktober ifølge absoluttspill & co.

9579123[/snapback]

 

Trodde du kunne laste det ned fra steam den 10 oct men er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Tror nok at en HL-episode tar langt lengre tid å lage enn en Sam & Max-episode. Tror nok at Valve bevisst drøyde ut Episode Two.

 

Spillet kommer forøvrig 19. oktober ifølge play.com og 18. oktober ifølge absoluttspill & co.

9579123[/snapback]

 

Trodde du kunne laste det ned fra steam den 10 oct men er ikke sikker..

9579523[/snapback]

 

Fullt mulig, men kommer ikke i butikkene før 19.

Lenke til kommentar
Dermed kan Half-Life 2: Episode 3 potensielt bli den siste episoden i Half-Life 2-eposet, før et eventuelt Half-Life 3 utvikles i stor skala.

Argh, jeg trodde jeg endelig hadde skjønt dette - jeg var sikker på at Half-Life 2-episodene var det som opprinnelig var ment som Half-Life 3.

9581161[/snapback]

 

Det var vel snakk om det før ja.

Lenke til kommentar
Dermed kan Half-Life 2: Episode 3 potensielt bli den siste episoden i Half-Life 2-eposet, før et eventuelt Half-Life 3 utvikles i stor skala.

Argh, jeg trodde jeg endelig hadde skjønt dette - jeg var sikker på at Half-Life 2-episodene var det som opprinnelig var ment som Half-Life 3.

9581161[/snapback]

 

Like greit om de kuttet ut det tåplige "Det er HL3"-greiene, de kan kalle det hva de vil, expansions er ikke noen HL3.

 

Forøvrig synes jeg episode-formatet virker til å fungere greit, men unntak av for lang tid mellom hver release. Og risikoen for at det ikke blir ferdig (les: Sin), Episode one var i mine øyne vesentlig mer underholdene og strømlinjeformet enn HL2. Og det er greit med litt kortere episoder (om de kommer oftere enn engang i skuddåret da...)

 

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
BS, kommer i orangebox 10 okt.

9580003[/snapback]

 

Ja, det var datoen overalt helt til de endret det til 19.

9580024[/snapback]

 

Kilde?

Steam news Sa ingenting...

9583721[/snapback]

 

"De" som i butikker. Fullt mulig at man kan laste ned fra steam den 10. men ifølge butikker (play.com, amazon, absoluttspill osv.) kommer det i butikker den 19.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...