Gå til innhold

XO snart leveringsklar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan jo etterhvert utvide til Europa. trenger en robust "skrivemaskin" selv...

9570589[/snapback]

Second that.

 

Håper det blir mulig å få disse på nettbutikker osv.

Problemet blir da at noen av oss har litt lyst på strømadapter hjemme i stuen, for det er kjedelig å måtte ha en omformer for å kunne bruke disse. Selv om det går å "sveive den i gang"

Lenke til kommentar

Problemet blir da at noen av oss har litt lyst på strømadapter hjemme i stuen, for det er kjedelig å måtte ha en omformer for å kunne bruke disse. Selv om det går å "sveive den i gang"

9571693[/snapback]

 

 

ingen fare, den har inngang for power, kan fôres med nesten hva som helst...

"External connectors:

DC power: 6mm (1.65mm center pin) connector; 11 to 18 V input usable, –32 to 40 V input tolerated; power draw limited to 15 W;

"

 

Jeg vil også ha en, bestiller gjerne fra USA. Noen må lage et norsk tastaturutlegg til denne.

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål;

 

Det kommer etterhvert til å bli en haug av disse som må kastes fordi de går i stykker - i land som har dårlige rutiner for håndtering av farlig avfall. Riktignok er den RoHS compliant men det er fortsatt masse greier her som ikke bør i grunnvannet skulle jeg tro...

 

Tilbake til "jeg er en rik bortskjemt drittunge som vil ha en fordi jeg har råd til mer enn en laptop;" - hvor vanskelig blir det å få den til å støtte wpa?

Lenke til kommentar
hm, det der var dårlig PR-kampanje, ikke akkuratt tilbud sier du meg. hvorfor ikke sette opp prisen på 1stk til  1600kr og betaler du 600kr til får du"Give 1 Get 1" muligheten,og for dems del be de droppe tidsperioden.  I bet på de kunne ha dobblet salget sånn.

9578547[/snapback]

Hvor mange tror du hadde benyttet seg av Give 1 get 1 da?

Endret av Flex
Lenke til kommentar
hm, det der var dårlig PR-kampanje, ikke akkuratt tilbud sier du meg. hvorfor ikke sette opp prisen på 1stk til  1600kr og betaler du 600kr til får du"Give 1 Get 1" muligheten,og for dems del be de droppe tidsperioden.  I bet på de kunne ha dobblet salget sånn.

9578547[/snapback]

Hvor mange tror du hadde benyttet seg av Give 1 get 1 da?

9580648[/snapback]

 

flere. skal du ha 1 stk, taper de ikke noe på det heller, men tjener 600 ekstra.

Endret av janerikl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...