Gå til innhold

Photoshop elements 6 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge system requirements kreves xp eller vista.

 

det sa de sist også, men så gjaldt det bare 32bits vista. i 64bits var det bare krasj og tull. noen som vet om oss stakkarar, som trodde 64bits vista var gode greier, har bedre håp med denne versjonen.

 

det er umulig å finne info på adobe sine sider.

Lenke til kommentar
100$ for den fulle pakka, den er grei, men jeg ser ikke helt hvorfor betale 80$ for oppgradering.

Jeg blir ikke akkurat overveldet av det nye. Noen som kan peke på virkelig viktige endringer?

 

Mvh Tim Typo

9572769[/snapback]

Jeg håper INDERLIG de har fått tilbake mulighet til å eksportere creations direkte til PDF, slik man kunne før. Det ble utrolig nok fjernet fra 5'ern.

Da kan man lage albumsider selv, og sende til digitaltrykkerier for utskrift, det er ganske billig og gir bra kvalitet. Mye billigere enn fotobøker, men man får ikke innbundet heftet.

Edit: Joda, ser ut til å være på plass:

PDF files are saved when a Creation is saved or shared

 

Ellers har jeg vært veldig fornøyd med 5'ern, særlig etter at jeg fikk en Scott Kelby bok som virkelig viser mulighetene. Klarer meg fint uten CS3...

 

Oppgradering av Premiere og Photoshop Elements kostet her 1100 NOK, men i USA $120 (=660 NOK). Så jeg registrerte meg på en adresse i USA og bestilte nedlasting.. :cool:

Endret av kjelldell
Lenke til kommentar
Hvilken Scott Kelby bok er det du bruker?

9577758[/snapback]

Det er The Photoshop Elements 5 Book for Digital Photographers

Nå er den satt kraftig ned igjen, så da er det løp og kjøp!!

Det som er unikt er at han viser direkte hva du skal gjøre rett på sak for å oppnå det du vil, og han dekker det meste du kommer borti!!

Det er så utrolig mye du kan gjøre med dette programmet, når du vet hvordan!

Det er bra spenn fra enkle ting til avansert, som du normalt må ha CS2/3 for å gjøre. Lett å følge instruksjonene.

Perfekt nivå for meg, klart den beste boka jeg har sett, og jeg har en bra stabel etter hvert...

De fleste bildene kan lastes ned og øves på hjemme.

Virkelig morsomt og inspirerende å jobbe med!

Lenke til kommentar
Hvilken Scott Kelby bok er det du bruker?

9577758[/snapback]

Det er The Photoshop Elements 5 Book for Digital Photographers

9579443[/snapback]

Jeg kan skrive under på at den er bra. Bare du takler den litt krampeaktige overmorsomme humoren hans.

Boka har faktisk langt på vei kurert meg for min Photoshop fobi. Før så stoppa jeg nesten konsekvent etter rkonvertering, mens nå kan jeg faktisk kose meg med å bruke PS.

 

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Jeg synes Adobe er litt sleipe når det gjelder Elements. Måten de fikser feil på er å lansere en ny versjon som folk må betale for. Jeg var så dum å kjøpe Elements 4.0 for en stund siden. I den versjonen er det en feil mhp 'Save for Web'-funksjonen. Den husker ikke forrige innstillinger, men begynner fra scratch hele tiden. Dette har Adobe aldri giddet å fikse. Det har faktisk ikke kommet en eneste oppdatering til Elements 4. Ikke lenge etter kommer Elements 5 og man føler seg snytt. Jeg forstår at de ikke legger til ny funksjonalitet i en lansert programpakke, men at de ikke gidder å bugfikse synes jeg er litt sleipt. Nå for tiden bruker jeg PS CS3, og til dette kommer det oppdateringer og feilrettinger

Lenke til kommentar

Har akkurat lagt ut NOK 580 ,- for en nedlastbar versjon av Photoshop Elements 6. Store endringer i GUI i forhold til PE4. Den er også mye raskere til å importere bilder enn PE4.

 

Tror nok at trial versjonen blir tilgjengelig etter hvert; jeg ble ihvertfall spurt om jeg skulle legge inn serie-nummer eller prøvekjøre i 30 dager.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...