Gå til innhold

Løs DVD i Halo 3 Limited Edition


Dofty

Anbefalte innlegg

A friend just opened 3 copies of Halo 3 Limited Edition and with all three copies both disc were loose inside of the package and scratched to death.

 

This Limited Edition has a piss poor plastic nub and foam pad disc holding design that is a major flaw and the discs pop off with ease.

 

Worse then the Prey Collectors Edition!!

 

If mine is like this I will keep returning it until I get one that is perfect and I think this will be almost impossible.

 

This is what you are going to see when you open your Halo 3 Limited Edition:

 

Both Discs Loose and floating around inside.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
crap01.jpgcrap02.jpgcrap03.jpg

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=192476

 

Og jeg som bestilte Limited Edition. :realmad:

 

EDIT: 1000 innlegg! YAY! :w00t:

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni.

9550581[/snapback]

 

Si det til Ola Postman og Lars Trailersjåfør ;)

9550603[/snapback]

Du sier noe der. Tenk på de stakkars foreldrene som gir barna en gave, så kommer julaften og gaven er skrapet opp så mye at konsollen deres nekter å starte spillet. Det må være stas.

Lenke til kommentar
Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni.

9550581[/snapback]

 

Si det til Ola Postman og Lars Trailersjåfør ;)

9550603[/snapback]

Du sier noe der. Tenk på de stakkars foreldrene som gir barna en gave, så kommer julaften og gaven er skrapet opp så mye at konsollen deres nekter å starte spillet. Det må være stas.

9550617[/snapback]

Dette er skammelig av de folka som laget coveret.

Lenke til kommentar
Ja det høres jo helt sykt ut at de ikke har "testa" dette før de satte det i produksjon.  :dontgetit:

9550654[/snapback]

Alle Special Edition spill skulle ha hatt samme cover som Bioshock Collectors Edition! Det er faen meg det beste coveret jeg har noengang sett til et spill!

 

Gå på http://www.steelbook.com/ for å se skikkelige covere.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Ja det høres jo helt sykt ut at de ikke har "testa" dette før de satte det i produksjon.  :dontgetit:

9550654[/snapback]

Alle Special Edition spill skulle ha hatt samme cover som Bioshock Collectors Edition! Det er faen meg det beste coveret jeg har noengang sett til et spill!

 

Gå på www.steelbook.com for å se skikkelige covere.

9550676[/snapback]

Bortsett fra at de CE bioshock coverene må man voldta cden for å få den opp. Satt som juling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...