Gå til innhold

XFX lanserer Fatal1ty-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kunne hvertfall sponsa på et rødt kretskort, når det først skal se stilig ut må det jo ha riktig farge ;)

9542490[/snapback]

Røde kretskort er ATis greie. Er det ikke til og med en egen "ATi-rød" farge? Uansett tror jeg ikke at produsentene vil at det skal se ut som ATi-kort når det ikke er det.

 

Men spiller det noen rolle? Det er jo fint at det ser litt bra ut om van har vindu eller noe sånt men egentlig har det jo ikke noe å si. Data-estetikk er gøy men dette er å dra det litt for langt og i litt feil retning.

 

EDIT: Leif was here

Endret av G.G.
Lenke til kommentar

Det var jo et allright 8800GTS kort da - men jeg forstår likevel ikke at markedet for "high end" 8800GTS kort er tilstede med tanke på at GTX kortene ikke ligger langt unna hva pris angår (ny vare begynner vel på rundt 4000? - brukte GTX kort rundt 3300,-)?

 

Skulle jeg ha kjøpt noe idag så hadde det enten blitt det billigste GTS kortet jeg fant eller gått rett opp på GTX.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar
Maken til berømmelsen denne fyren skal få da, hadde ikke puttet det kortet i maskinen om jeg hadde fått betalt for det engang. Greitnok han var god i Unreal Tournament men hans tid er over.

9543308[/snapback]

Enig.. Fyren er overhypa, han "suger" jo i Q4 i forhold til dei andre pro'sa. Men slik er det vel når ein først er blitt berømt. Han har jo tjent vanvittig mykje på gaming og sponsing.

Lenke til kommentar
Maken til berømmelsen denne fyren skal få da, hadde ikke puttet det kortet i maskinen om jeg hadde fått betalt for det engang. Greitnok han var god i Unreal Tournament men hans tid er over.

9543308[/snapback]

Enig.. Fyren er overhypa, han "suger" jo i Q4 i forhold til dei andre pro'sa. Men slik er det vel når ein først er blitt berømt. Han har jo tjent vanvittig mykje på gaming og sponsing.

9543443[/snapback]

 

Suger gjør han vel ikke.

Lenke til kommentar
Derfor eg skreiv i hermeteikn. Sjølvsagt sug han ikkje, men i forhold til andre Q4 spillere på konkurransenivå er han dårleg :)

9543683[/snapback]

 

Unnskyld meg, men han hverken "suger" eller suger, han har kommet på andre plass, hvordan kan det på noen måte betegnes som dårlig?

9543810[/snapback]

Enig, og man skal vel egentlig ta en titt i sin egen hage før man klager over hva som foregår i naboens. Er noen av dere i det hele tatt i nærheten av hans nivå? Tror ikke det, for da hadde kanskje dere hatt en avtale med Creative og what not. Så slutt og vær nedsettende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...