Gå til innhold

Med en touch av iPod Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"I Norge tilsvarer dette 700, 770 og 1050 kroner om vi inkluderer skatter og avgifter."

Hvor kommer da 560 kroner inn hen? :hmm:

9536393[/snapback]

 

Enkelt, 560 kr + MVA = 700 kr

9536534[/snapback]

 

 

Hvor kommer da 560 kroner inn hen? :hmm:

9536393[/snapback]

 

100$ = 557NOK :) dær kommer det ifra. men med norske skatter og avgifter så blir det selvsagt litt mere :)

 

edit: too little too late. jeg må få bedre fart på skrivinga.

9536538[/snapback]

 

Poenget er jo at det i artikkelen står en minstepris på 700 kroner, så da ser jeg ikke vitsen i å skrive at man kan får den for 560 kroner i innledningen ...

Lenke til kommentar
Meizu er jaggu ikke lite frekke heller. :)

9540643[/snapback]

 

Tja... tror ikke det går an å ta patent på det generelle designet til iPod Touch/iPhone, da det etter min mening i hvert fall ikke er noe særegent design. Det er jo bare en trykkfølsom skjerm som dekker mesteparten av forsiden til spilleren som er laget i plastikk ellers. Fattetr ikke at det skal gå an å ta patent på dette.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"I Norge tilsvarer dette 700, 770 og 1050 kroner om vi inkluderer skatter og avgifter."

Hvor kommer da 560 kroner inn hen? :hmm:

9536393[/snapback]

 

Enkelt, 560 kr + MVA = 700 kr

9536534[/snapback]

 

 

Hvor kommer da 560 kroner inn hen? :hmm:

9536393[/snapback]

 

100$ = 557NOK :) dær kommer det ifra. men med norske skatter og avgifter så blir det selvsagt litt mere :)

 

edit: too little too late. jeg må få bedre fart på skrivinga.

9536538[/snapback]

 

Poenget er jo at det i artikkelen står en minstepris på 700 kroner, så da ser jeg ikke vitsen i å skrive at man kan får den for 560 kroner i innledningen ...

9540347[/snapback]

 

Ser poenget ditt. I ingressen er det vinklet fra produsentens side, og de selger den for 560 kroner. Da blir det vel feil å si at produsenten tar 700 kroner for telefonen.

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Tja... tror ikke det går an å ta patent på det generelle designet til iPod Touch/iPhone,
Patent eller ikke patent - jeg snakker om hvor frekt det er å bare rippe designet fra Apple.

 

da det etter min mening i hvert fall ikke er noe særegent design.
Et relativt samlet pressekorps er tydelig uenig, da alle skriver om hvor likt designet er, så det er tydeligvis særpreget nok. :)
Lenke til kommentar

Meizu har vel aldri lagt skjul på at designet er inspirert av iPod. Se bare på Meizu M3 og Meizu M8. Men innvendig er det noe helt annet, og ganske unikt for å være en kinesisk spiller. Minst på høyde med S-Koreanske spillere.

 

Meizu M7 er beregnet lansert i Mars 2008, men utfra tidligere erfaringer tror jeg nok det kan bli noe forskjøvet.

Endret av Vostok.no
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...