Gå til innhold

Nokia 6300 får UMA og Wi-Fi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi :D

Jeg skulle kjøpe en Nokia 6300 i helgen, men det blir ikke noe av det :D

 

Nå skal jeg kjøpe en 6301 :cool:

 

Den koster bare 1800kr ca. med Wifi skal kjøpe den :dribble:

 

6300 kosta 2000kr da (Ca. 1800 NÅ) , men 6301 den var pen den :dribble:

 

Det svarte skjermen gikk til brunn var greit :dribble:

 

Kameraen kunne ha blitt 3,2 mpx enn 2 mpx som 6300 men samma :(

 

Kom Igjen Nokia!! :w00t:

 

 

Nokia 6300

 

 

Nokia 6301

Lenke til kommentar
Hmm, Sikker på at den har WLAN??

UMA er vel ikke det samme som Wifi...

 

I Specen står det at den har UMA over WLAN, dvs du bruker UMA hvis man har trådløs nett hjemme....

 

Eller tar jeg feil her?

9536592[/snapback]

 

I specsene til Nokia er også WLAN listet opp som en egen funksjon, så jeg antok dette betydde at den har WLAN. Står i informasjonen under Browsing her: http://europe.nokia.com/A4566318

 

Men nå blir jeg usikker. Sjekker dette opp med Nokia first thing in the morning.

Lenke til kommentar

Hmm, kom å tenke på en ting. Er det noen som har kjørt Opera Mini over wlan? Jeg har ikke sett noe sted der man kan velge hvordan den skal koble seg til nettet.

 

Jeg vet at man kan kjøre mini simulatoren i JVM på sin pc, så det går jo fint å koble seg til Minis proxy over wlan, men kan man på wlan telefoner velge hvordan de skal koble seg til?

 

 

Se denne siden i Opera Mini

Lenke til kommentar

Har prøvd Opera Mini over wlan, og det funker ypperlig. Har dog kun prøvd på S60-telefoner. S60-telefonen spør alltid (om man ikke har valgt annet) hvilket tilgangspunkt man skal bruke for å koble seg opp, da kan man velge wlan, 3g eller hva man vil. Hvordan det er på S40 er jeg usikker på.

 

Ser absolutt fin ut den her. Nokia 6300 er allerede et varp, og denne er så klart bedre. Med innebygget SIP-støtte hadde den vært langt mer fristende synes nå jeg, men hadde vel da også fjernet mye av moroa med E51.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...