Gå til innhold

Omtale av Medal of Honor: Airborne (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Bra omtale, og rettferdig karakter. Eneste er at det er en del forskjell på grafikken fra 360 til PC. Mener at pc versjonen burde hatt en karakter høyere for dette, evt omvendt 360 versjonen en mindre, da den rett og slett er hakket dårligere på 360

Lenke til kommentar
Jeg er da en av de som elsker kampen mot nazistene tydeligvis, så jeg sitter å storkoser meg med Airborne. Er en av de mange som har vært fast følgesvenn av Medal of Honor serien fra dag 1. :p

9533530[/snapback]

Enig der. Husker dagene jeg drev å spilte MoH: Underground på PS1. :love: Good times..

 

Men... Tviler jeg plukker opp denne tho, vi får se. Det er rett og slett for mange bra skytespill i vente, og jeg er ikke så rik.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at anmelder synes spillet har en "særdeles god lydside." Synes spesielt våpenlydene var mye bedre i tidligere spill i serien. Synes det mangler "punch" i lyden. Er jo bare slappe poff-lyder. Ødelegger en god del av opplevelsen for min del ihvertfall. Har kun prøvd pc-versjonen imidlertid. Mulig det er bedre på 360.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at anmelder synes spillet har en "særdeles god lydside." Synes spesielt våpenlydene var mye bedre i tidligere spill i serien. Synes det mangler "punch" i lyden. Er jo bare slappe poff-lyder. Ødelegger en god del av opplevelsen for min del ihvertfall. Har kun prøvd pc-versjonen imidlertid. Mulig det er bedre på 360.

9534491[/snapback]

 

Tror det er godt mulig de gikk for en mer realistisk lyd gjenngiving, istede for de standard Hollywood lydene.

 

OT: Synes spillet fortjener 7/10. En 8/10 vis det hadde vært lengre. Det var alt for kort.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at anmelder synes spillet har en "særdeles god lydside." Synes spesielt våpenlydene var mye bedre i tidligere spill i serien. Synes det mangler "punch" i lyden. Er jo bare slappe poff-lyder. Ødelegger en god del av opplevelsen for min del ihvertfall. Har kun prøvd pc-versjonen imidlertid. Mulig det er bedre på 360.

9534491[/snapback]

 

Tror det er godt mulig de gikk for en mer realistisk lyd gjenngiving, istede for de standard Hollywood lydene.

 

OT: Synes spillet fortjener 7/10. En 8/10 vis det hadde vært lengre. Det var alt for kort.

9534768[/snapback]

 

det er ikke noe realistisk i dette spillet

tror heller det er omvendt, lydene minte meg om de elendige lydene man fikk i Die Hard 4.

 

selv gir jeg spillet 4 med tvil, hadde det ikke vært for D-day brettet ville jeg gitt det 3

Lenke til kommentar
Fatter ikke at anmelder synes spillet har en "særdeles god lydside." Synes spesielt våpenlydene var mye bedre i tidligere spill i serien. Synes det mangler "punch" i lyden. Er jo bare slappe poff-lyder. Ødelegger en god del av opplevelsen for min del ihvertfall. Har kun prøvd pc-versjonen imidlertid. Mulig det er bedre på 360.

9534491[/snapback]

 

Tror det er godt mulig de gikk for en mer realistisk lyd gjenngiving, istede for de standard Hollywood lydene.

 

OT: Synes spillet fortjener 7/10. En 8/10 vis det hadde vært lengre. Det var alt for kort.

9534768[/snapback]

 

det er ikke noe realistisk i dette spillet

tror heller det er omvendt, lydene minte meg om de elendige lydene man fikk i Die Hard 4.

 

selv gir jeg spillet 4 med tvil, hadde det ikke vært for D-day brettet ville jeg gitt det 3

9534927[/snapback]

 

Hvordan vet du at de ikke er realistiske? I Behind the Scenes ser vi når de recorder lydene fra mange av våpnene og det høres ikke ut som om det er noe særlig forskjell fra den videoen til det ferdig produktet som ble brukt i spillet. Våpen lyder ikke så spekatulært som på film.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

våpen lyder er faktisk mye mer spektakulære enn på film. med unnatak av noen få

 

står du ved siden av en Mg42 eller Thompson som skyter full auto så blir du imponert.

 

grunnen til at de høres like ut på spill og på videoer er at mikrofoner ikke kan fange opp nøyansene i lydene også at de så klart et mye lavere enn i virkligheten.

 

alle våpen over .22LR gir også en del trykk når man skyter, noe ingen spill greier å gjengi med bare lyd(selv om noen kommer litt nærme)

 

våpene er rett og slett elendige i spillet.

 

jeg hadde nettopp spillt H&D1 som er fra 99 og det har bedre lyder.

spiller også WW2 online der våpene er veldig fine. fantastisk å ligge i en busk mens sporlys flyr over deg og du hører mulderet av en Mg42 i det fjerne

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...