Gå til innhold

Office 2003 SP3 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det med denne SP'en bli støtte for Office 2007-filer, eller må man i fremtiden fortsatt få folk med Office 2003 til å laste ned converteren fra MS?

9525793[/snapback]

 

Testa akkurat med opning av .docx. Fikk beskjed om at dette dokumentet er laga i ein nyare versjon av word, og fikk spm om eg ville laste ned kompabilitetspakken. Så nei, det er ikke støtte for 2007 uten kompabilitetspakken, men det er mulig SP'en la til den direkte linken man fikk for å laste ned kompabilietspakken.

Lenke til kommentar
Heh jeg fikk nettopp Office 2003 SP3 på automatisk update i Vista. Bare det at jeg ikke har Office 2003 installert, men 2007 versjonen. Trygt...

 

Får se hva som skjer når jeg kjører den.

9526015[/snapback]

Oppdateringene til Office har jo aldri vært spesielt smarte. F.eks. om du har installert Office på en maskin uten Outlook, så vil det likevel stadig tikke inn varsel om oppdateringer til Outlook's spamfilter :thumbdown:

Lenke til kommentar
Heh jeg fikk nettopp Office 2003 SP3 på automatisk update i Vista. Bare det at jeg ikke har Office 2003 installert, men 2007 versjonen. Trygt...

 

Får se hva som skjer når jeg kjører den.

9526015[/snapback]

Oppdateringene til Office har jo aldri vært spesielt smarte. F.eks. om du har installert Office på en maskin uten Outlook, så vil det likevel stadig tikke inn varsel om oppdateringer til Outlook's spamfilter :thumbdown:

9529734[/snapback]

Det virkelig interessante er at i da jeg kom på jobb i morges og skulle installere oppdateringen så var den ikke lengre tilgjengelig og loggen viser at den ikke er blitt installert heller. Synes update tjenesten i Vista er merkbart bedre enn den i XP, men det er tydeligvis noen småting å fikse på enda. Bruker WSUS, kan jo være at feilen ligger der også. Den er ikke helt trygg synes jeg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...