Gå til innhold

Omtale av Monster Hunter Freedom 2 (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg som syntes Monster Hunter-konseptet hørtes skikelig interessant ut. Trist at de ikke klarer få det ordentlig til.

 

Men for å gå litt off-topic; jeg kan sverge å ha lest hr. Mortensens navn på en annen norsk spillnettside. Er det jeg som surrer, eller er De nyrekruttert skribent?

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Jeg har selv klokket inn over 50 timer eller mer på dette spillet, og synes det er en gøy tidtrøyte. Jeg skal være enig i punktene med at kontrollene kan være vanskelige og at det kan være repetativt.

Dog, så har jeg fått rimelig grepet på kontrollene og kameraet, og følelsen å få slakta de store beista er bra.

Variasjonen mellom våpenene er enorm, og antallet oppgraderinger til de forskjelllige våpenklassene er rimelig stort.

 

I alle fall, så synes jeg det er enklere enn første Monster hunter freedom, kjører mer flytende, bedre kontroller, ser penere ut, og har mer innhold.

Absolutt anbefalt til de som likte første versjon. Ville ikke ha anbefalt det som kjøp til de som er på jakt etter action eller noe lettspilt.

 

Ser heller ikke at omtalen inkluderer online biten, som absolutt gir spillet en portabel mmo *light* følelse.

Endret av ayufan
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...