Gå til innhold

Leverer ikke nok E90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En tredje ting er da dette at de måtte lage en opphøyning langs tastaturet, pga tastene satte merker på skjermen.

 

jeg venter og venter!  :cry:

9516240[/snapback]

 

Vi "modder" de E90'ene vi får inn før vi selger de :p Monterer (av nokia teknikere selvfølgelig) puter som gir mellomrom mellom skjermen og tastaturet. Dette for å hindre at de kommer tilbake med tastaturmerker :) (har Nokia verksted rett ved butikken ;))

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ingen vet når den kommer i butikk. . Sjekket litt i dag. Selv ikke Nokia kan gi et svar. En liten sjekk på nett sier at den skulle komme i butikk for lenge siden - i tilstrekkelig antall. Dette er latterlig. Nettbutikker endrer dato hver eneste dag. Dette er å holde folk for narr. Jeg synes dette er arrogant av Nokia og leverandørene. Og ikke minst nettbutikker. Men det får vel folk til å bestille og tro de får den på den datoen som oppgis. Men det er slett ikke tilfelle! Godt det finnes andre og vel så gode alternativer på markedet. Jeg gidder ikke vente lenger og har bestilt meg en annen telefon. Fra en annen leverandør!

Lenke til kommentar

kund1: Selv om jeg skjønner din frustrasjon så hjelper det spikke lite å sutre på et forum. :)

 

I følge Dangaard Telecom skal telefonen ankomme norske lagre den 2. november, så om butikkene har lagt bestillinger i kø så vil nok telefonen komme ut rundt den datoen.

 

Selv ikke Nokia kan gi et svar.

Vel, Nokia kan nok gi et svar. Den personen du har klart å få tak i "hos Nokia" (les: sikkert en low-level ansatt i et callcenter et sted) kan nok sikkert ikke uttale seg om når ting kommer i butikkene, men de som sitter litt lengre oppe (og som jobber med distribusjon) kan helt sikkert svare. :)

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt frustrasjonen hans. Jeg har hatt min i bestilling siden slutten av juli. Nettbutikker setter en dato som forskyves hele tiden. Det at noen med litt kontaktnettverk kunne fått noe ut av Nokia er jo ikke for mye forlangt. Nå er det gått så lenge og utsatt så mange ganger at hvis den ikke kommer i starten av november som nå er ny frist vil jeg avbestille den og gå for ett annet merke.

 

Så litt sutring må være lov.

 

 

Edit: Se forøvring andre tråd om denne telefonen

 

Hvor-Når E90

Endret av SweetD
Lenke til kommentar

Mulig det finnes noen høyt opp som vet noe mere enn andre i Nokia-systemet / Dangaard /Telefst osv. Men dette blir i allefall kommunisert ut i markedet svært dårlig. Både til forhandlernettet og ikke minst til kundene (som jeg regner med Nokia lever av). Mitt poeng er at denne telefonen har blitt hauset opp i lang tid, uten at man har klart å konkretisere når vi som kunder kan regne med å få tak i den. Nettbutikker skifter dato etter et system som virker totalt forvirrende. Helt siden juli har man holdt på med dette. Kall det gjerne suttring, jeg kaller det å påpeke at både Nokia og nettbutikker har elendige informasjonstutiner og tåkelegger hva som er virkeligheten. Dette er nærmest en prototype på dårlig markedskommunikasjon. Etter min mening svært lite troverdig. Hvorfor skal jeg tro på den nye datoen som blir nevnt her? 2. november. Har vært mange slike datoer i sommer og høst.

Lenke til kommentar

En ting til: Hvis det er slik at det er feil på telefonen (problemer med at tastaturet ødelegger skjermen), som det kommer frem i en del forum på nett, skjønner jeg at Nokia holder en lav profil. Dette kan jo selvfølgelig komme til å koste Nokia dyrt i form av reklamasjoner. Det er jo tross alt kjørt ut ganske mange telefoner på verdensbasis. Hvis alle disse ber om å få fikset sin telefon, blir regningen høy for Nokia. Fint det finnes konkurenter til Nokia i markedet. Sony Ericsson og HTC har gode businesstelefoner!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...