Gå til innhold

– Faen ta Halo (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo er bra pga Xbox mangler gode titler og er en av få om ikke eneste som ligner på en kvalitetstittel. Derfor fansen klamrer seg fast til disse spillene.

Hvor mange av oss har ikke hørt linjen

 

"Ja men vi har Halo" :!:

 

Egentlig er det jo ett veldig barnslig spill med søte monstre og fargerikke plastikkeffekter. Men musikken av O Donnell og gjengen gjør at spillet blir unikt og det er d eneste.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Halo er bra pga Xbox mangler gode titler og er en av få om ikke eneste som ligner på en kvalitetstittel. Derfor fansen klamrer seg fast til disse spillene.

Hvor mange av oss har ikke hørt linjen

 

"Ja men vi har Halo"  :!:

 

Egentlig er det jo ett veldig barnslig spill med søte monstre og fargerikke plastikkeffekter. Men musikken av O Donnell og gjengen gjør at spillet blir unikt og det er d eneste.

9492981[/snapback]

 

Syns personlig at PS3 ikke har gjort så stort mye bedre da men.

 

Men som sagt, det er min mening :)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg er vel også en av de som sliter med å forstå hva som er så guddommelig episk med Halo. Historien syns jeg er lite engasjerende, og det er uten tvil multiplayer jeg har spilt mest i Halo (dvs Halo 1).

 

Reklamekampanjen skal jeg ikke uttale meg om, da jeg tror vi enda har til gode å se "versteparten" er til lands ...

Lenke til kommentar

Faktisk ganske enig med Orth. Halo-spillene er egentlig temmelig rett-over-snittet når det kommer til både grafikk, gameplay, historie, karakterer, feel, osv. For å si det sånn, ble jeg aldri veldig hektet av Halo 2. Gadd ikke å gå gjennom engang. Ble ganske kjedelig å drepe de samme dumme covenant-folkene om og om igjen i all evighet. Spillet skal dog ha creds for at man får benytte seg av kjøretøy så ofte.

 

"Ja men vi har Halo"  :!:

9492981[/snapback]

 

Ja, helt enig. "Ja men vi har ikke en dritt" er et mye bedre argument for at PS3 er en bra konsoll...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Personlig syns jeg historien er bedre enn mange andre skytespill jeg har prøvd, men så er jeg sci fi hore og da.

 

Og er litt enig i at det virker litt dumt å sitte der og klage på et spill som har gjort det kjempebra, når de selv ikke har noe i nærheten. (Vet at Jaffe har lagd GoW, men det er vel fremdeles ganske langt unna Halo's status)

 

Ser ikke så bra ut heller, at alle er Sony ansatte..

Lenke til kommentar

Er det ikke moderatorene her på forumet som til stadighet stenger slike drittkastingstråder? Da mener jeg tråder av typen: "en-person-som-jobber-hos-et-rivaliserende-firma-snakker-dritt-om-det-andre-firmaets-produkt" ... nåvel.

 

Jeg vil ikke kalle meg ihuga Halo fan, men det er bare ett eller annet med Halo som gjør det noen hakk bedre enn gjennomsnittet (min mening). Det eneste ordet jeg kommer på er "stemningsfult", noe som musikken i spillet er med på å bygge opp under. Men smaken er altså som baken.

 

Avean kan forresten bare spare seg kommentarene om at xbox ikke har spill. List opp alle gromspillene på PS3-en da :roll:

Lenke til kommentar
Denne artikkelen var Se og Hør verdig.

 

En samtalelogg mellom to personer har strengt tatt ikke andre noe med, dette er vel ikke offentlige uttalelser?

Hvem har vel ikke snakket dritt om andre spill eller noe annet for den saks skyld sammen med bekjente i fortrolighet?

9493243[/snapback]

 

Orth doesn't seem too bothered, either. The conversation ends:

 

ADAM: actaully, i stand by what i said, you can print my name, just leave out "fuck halo"

 

JAFFE: shit really? Ok.

 

ADAM: ok, print it

fuck it

 

JAFFE: cool, you got it.

 

 

;)

Lenke til kommentar
Jeg var en av de som virkelig så frem til Halo i sin tid, men må si at jeg ble ganske skuffa. Langt i fra slik en ble forespeila. Lukket, linjært og ensformig er noen av stikkordene jeg vil bruke. Et hel ok FPS, men ingenting mer.

Kan ikke begripe hva som gjør dette så fantastisk? Må nok være på grunn av manglende titler på XBOX i sin tid.

9493430[/snapback]

 

Er helt enig i dette. Husker jeg var som frelst av de første videoene (når spillet enda var ment til PC).

Det som er bra med Halo er at en kan spille coop gjennom SP, og jeg må inrømme at jeg og kompisene slo ihjel endel timer på det. På den andre siden så er spillet helt ordinært, dog med relativt kjipt leveldesign.

Halo 2 spillte jeg kanskje i 2-3 timer og gikk lei...men er for øvrig enig i at det desverre ikke finnes så mange alternativer.

Lenke til kommentar

Til Avean:

 

For PS3 har jo noen kvalitetsspill i det hele tatt, am I right?

 

Bare fortsett tullballet ditt du. Synd at du alltid maa 0delegge traader. Alle vet at du syntes spill som motorstorm er tusen ganger bedre enn bioshock og gears of war, men hvem bryr seg? Man vet jo hva som kommer hver gang du poster noe uansett. Negativt bullcrap :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...