Gå til innhold

Kulturo: Naomi Watts er funny og redd for fugler


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med dette må vel Naomi Watts regnes som remake-dronningen.

 

Hun skal spille i disse to.

Hun spilte i King Kong.

Hun spilte i de to engelske "ringu"-versjonene.

 

Jeg har kjapt sett gjennom listen over hvilke filmer som hun har spilt i, men jeg kunne ikke finne flere remakes. Det som er litt urovekkende er at disse fem filmene har kommet på syv, snart åtte år. Men ja, hun har tross alt vært med i noen andre underholdende filmer.

 

Dette som er ekstra skummelt er dette med Remakes. Ja, Hollywood har gjort flere klassikere og ikke fullt så klassiske filmer på nytt igjen, men har det blitt eksepsjonelt mange de siste årene, eller er bare min oppfatning preget av at det er først de siste årene at film-interessen min har blomstret?

Lenke til kommentar
Jeg har kjapt sett gjennom listen over hvilke filmer som hun har spilt i, men jeg kunne ikke finne flere remakes. Det som er litt urovekkende er at disse fem filmene har kommet på syv, snart åtte år. Men ja, hun har tross alt vært med i noen andre underholdende filmer.

 

Ikke bare underholdende, noen er direkte gode:

- Mulholland Drive

- I Heart Huckabees

- 21 Grams

Lenke til kommentar
Da vi laget filmen ønsket han å lage nøyaktig de samme bildene som i originalen, det syntes jeg var interessant.

 

What the hell? Det er kanskje interessant på ett nivå, men ellers kommer det bare til å bli blodkjedelig. En blåkopi med engelsk tale?

9482382[/snapback]

 

Enig. Noen som husker Gus Van Sants remake av Psycho fra 1998. En totalt unødvendig film :hmm: Hollywood har virkelig gått tom for idéer...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...