Gå til innhold

Ypper seg med DDR3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Corsair pimps DDR3 at 2GHz

In terms of DDR3 adoption, Beekley estimates that DDR3 price parity with DDR2 will happen in 2009, along the same timescale that DDR2 shonked down to DDR1 standards. He also suggests that 4GB adoption is going well, if rather hampered by the performance and feature constraints around 64-bit Windows Vista.

Først i 2009? Det er jo lenge til. Jeg trodde DDR3 ville komme ned på det prisnivået allerede om et års tid.

Lenke til kommentar
Corsair pimps DDR3 at 2GHz
In terms of DDR3 adoption, Beekley estimates that DDR3 price parity with DDR2 will happen in 2009, along the same timescale that DDR2 shonked down to DDR1 standards. He also suggests that 4GB adoption is going well, if rather hampered by the performance and feature constraints around 64-bit Windows Vista.

Først i 2009? Det er jo lenge til. Jeg trodde DDR3 ville komme ned på det prisnivået allerede om et års tid.

9586386[/snapback]

Spørs hva man mener med samme nivå da. Jeg vil tippe at DDR3 vil holde seg 20-30% dyrere enn DDR2 ganske lenge på grunn av stor grad av sammeksistens av DDR2 og DDR3 platformer (takket være AMD) og grunnet at DDR3 ser ut til å være en god del bedre enn DDR2. DDR2 droppet nok ned til DDR pris litt fortere enn normalt fordi den ikke helt levde opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...