Gå til innhold

Verdens raskeste minnepinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle jo egentlig bare mangle at hastigheten gikk oppover. Lite poeng å bruke sitt kjente merkenavn for å lage en treg, billig og litt crappy minnepinne.

 

Edit: Jeg reagerte vel egentlig bare på overskriften... Utrolig lite givende. Ser nå at andre reagerte på den også, så dette nærmer seg vel flaming. Jeg venter bare på overskriften: Verdens mest crappy <produkt>.

Lenke til kommentar
Merkelig navnevalg. ATV er jo kjent som svært trege kjøretøyer (ofte maks hastighet 50 km/t) og som kjøretøyer med svært liten lagringskapsitet (normalt bare ett sete).

9470297[/snapback]

 

Nå er jo 50km/t samme som ca 32miles ... Så da blir det jo i hastigheten til en ATV. Selv om det ikke er noe høyhastighetskjøretøy, så det et handy redskap for de som har behov for det. Menmen, er ikke godt å si hva de tenker med når det gjelder navngiving.

Lenke til kommentar
Merkelig navnevalg. ATV er jo kjent som svært trege kjøretøyer (ofte maks hastighet 50 km/t) og som kjøretøyer med svært liten lagringskapsitet (normalt bare ett sete).

9470297[/snapback]

Men utsendet på disse var jo litt "all terrain use". De ser temmelig solide ut med andre ord. Kan kanskje være noe dette. Da er det vel bare å vente på omtaler og norsk lanserig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
En bedre overskrift hadde vel vært på sin plass, journalistikken her på hw.no har tapt seg i det siste synes jeg.

9470599[/snapback]

Jeg ser ikke meningen med dette innlegget. Blir bare dumt og barnslig når det virker som at du klager fordi du vil klage :p

 

get a grip og lær deg å drite i små detaljer.

 

M

 

(Ja, jeg er selvmotsigende nå. Men slike betydnings løse posts irriterer meg.)

Lenke til kommentar
Merkelig navnevalg. ATV er jo kjent som svært trege kjøretøyer (ofte maks hastighet 50 km/t) og som kjøretøyer med svært liten lagringskapsitet (normalt bare ett sete).

9470297[/snapback]

 

 

Du har også de ATV'ene som kommer opp i 100+. Det er vel mer racing-kjøretøy. Men jeg skjønner hvorfor du tenkte at en ATV har toppfart på 50km/t, de 50cc som finnes rundt omkring.

Men så er jo en ATV nesten en liten traktor (untatt noen tilfeller som jeg nevnte).

 

 

Men hvorfor snakker jeg om kjøretøyer? :p

 

Den hadde da imponerende skrivehastighet, så viss den ikke blir for dyr da, må jeg ha 8gb.

Lenke til kommentar

Det var noen stygge minnepinner. Fargen skriker jo bare "stjel meg!" også.

 

Er det egentlig noen som plages med at minnepinner tåler lite? Jeg har aldri opplevd dette som et problem. Og en annen ting; er det ikke større sjangse for at en stor minnepinne blir ødelagt? Den jeg har er så liten at den får plass i lomma uten at jeg merker det. En lengre brikke kunne kanskje brekke hvis jeg var uheldig.

Lenke til kommentar
Merkelig navnevalg. ATV er jo kjent som svært trege kjøretøyer (ofte maks hastighet 50 km/t) og som kjøretøyer med svært liten lagringskapsitet (normalt bare ett sete).

9470297[/snapback]

 

ATV= all trerrain vehicle som igjen = firehjuling eller quad bike, disse er på ingen måte trege skal jeg si deg.

 

Men om jeg hadde følt meg som en idiot om jeg hadde hatt en sånnen, knall gul....

Lenke til kommentar
ATV= all trerrain vehicle som igjen = firehjuling eller quad bike, disse er på ingen måte trege skal jeg si deg.

9473808[/snapback]

Hva er vanlig topphastighet på en ATV sammenlignet med kjøretøyer som faktisk er kjent for høye hastigheter - sportsbiler?

 

Hvis hastighet er det store argumentet, som tydeligvis 30 MB/s er, hvorfor prøver de ikke heller å markedsføre de som en "sportsbil"?

 

Traktorer, ATV og disse minnepinnene er sikkert røffe så det holder men jeg får ikke noen inntrykk av rasende hastigheter av den type røffhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...