Gå til innhold

Se Cowons nye multimedia-råtass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merket Cowon har jeg aldri hørt om, selv om ikke det har allitd har noe å si.

Stor og klar skjerm er også kjekt å ha hvis en skal se film.

 

Litt dumt at den ikke støtter 3gp, fordi det tar en del mobiler opp i. Men egentlig er det ingen minus, fordi det er så unødvendig, for hvem ser vel mobil-filmer på mp3-spilleren?

 

Jeg ville ihvertfall ikke brukt 1000kr ekstra på å få en mottaker som ikke kan brukes her i Norge uansett. :)

Lenke til kommentar

Cowon Systems (Eller noe) er vel de som har hatt iAudio hele tiden, og de spillerne har jo alltid vært knallbra.

Jeg synes det er dumt at de ikke har større størrelser da. iPod klarer jo gode 160GB, det er 100 mer enn denne, og denne er jo en full multimediaspiller.

 

Uansett er det et spennende produkt. Får bare håpe de klarer å opprettholde kvaliteten da.

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg har Cowon A2. Den ser akkuratt lik ut og har samme spesifikasjoner, så jeg lurer litt på hva som er nytt her. Uansett, A2 er en knall spiller. Batteriet varer omtrent hele veien fra Köben til Bangkok. Man trenger ikke å reformattere filformat. Den spiller nesten alt, bortsett fra HD-materiale. God lyd og lett å koble til TV. Er veldig mye bra med den. Om jeg skulle kjöpt ny Cowon nå, så tror jeg likevel jeg hadde valgt Q5 som har bedre skjerm, men litt tvilsomt touchmeny.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...