Gå til innhold

Nettbutikk bytter navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge de ikke begynner å tulle som Komplett så burde det være greit.

9464266[/snapback]

Liek how?

 

Fornuftig steg vil jeg si. Litt enklere å husk ps.no en psdata.

Dog, de burde være smart å beholde psdata.no dometet og redirecte det...

9464294[/snapback]

Det gjør det vel garantert.

 

Problemet er vel dersom nettbutikkene begynner å tulle med ett altfor bredt produktspekter. Det som har vært fint med databutikkene på nett er at de har vært ganske entusiastiske og det har vært mulig å spørre dem om hva de selger, dvs man har i stor grad kunnet snakket med folk med stor grad av kunnskap.

 

Faren er at de ansetter "rått og råte" liknende Elkjøp etc, gir kundebehandlere 2 timers kurs i data, hvitevarer etc og sier til dem at de er eksperter på området... og da risikerer man "god dag mann økseskaft" svar på både det ene og det andre, i kjent Elkjøp stil. Nå sier jeg ikke at alle hos Elkjøp etc er håpløse, tvert i mot, de har mange dyktige og kunnskapsrike selgere, problemet er at de også har folk som aldri burde solgt elektronikk og det er de man irriterer seg over når man møter på... og som av samme grunn ødelegger ryktet deres.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg synes dette er positivt eller negativt..

Liker veldig godt PSdata, og handler veldig ofte der. Håper de beholder kompetansen og ikke vil selge meg en vannkoker neste gang jeg er i kontakt med de.

 

Men uansett så er det jo spennende.

Håper heller ikke de forandrer alt for mye på nettbutikken.. men en del ting rundt "Mine sider" kan de godt gjøre litt lettere :)

Lenke til kommentar
Akuratt likt som komplett. To måneder fra nå av, og man finner fotballmål og kaffetraktere i butikken.

9464290[/snapback]

Jeg ville heller anta at det dreier seg mer om å bli større på, og kunne markedsføre seg bedre innenfor, mobiltelefoni, TV, høyttalersystemer. Ikke vaskepulver og radiostyrte biler :)

Lenke til kommentar
Så lenge de ikke begynner å tulle som Komplett så burde det være greit.

9464266[/snapback]

 

Ser ikke helt det store problemet, det plager ikke akkurat meg så mye at komplett selger et kjøleskap, de har jo fortsatt datadelene sine som jeg kan handle, at de har blitt store har kanskje ført med seg noen ulemper, men hvitevarene i seg selv føler jeg ikke har skapt noen problemer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Snikreklame

9465833[/snapback]

Nei, opplysning til folket om en av de største nettbutikkene i norge skifter navn. Irriterer meg over at brukere her må skrike ut slikt. Om Komplett, Netshop eller noen av de andre store nettbutikkene hadde skiftet navn så ville det selvfølgelig blitt en sak av det óg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...