Gå til innhold

Kulturo: 28 Weeks Later


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, følgende logiske brista fant eg i filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. Barna som klarer å snike seg ut av byen (Den ENESTE anmelderen fant?!!)

 

2. Moren, hvorfor skulle hun bli værende i huset så lenge?

 

3. Når de detter i trappa på slutten, ble sønnen plutselig stum å døv?

 

4. Faren blir en tenkende super zombie... Resten springer gale rundt uten en eneste klar tanke i hodet.

 

5. Alle de sivile blir sperret inne, men vent litt...det var visst en nødutgang som kunne åpnes fra UTSIDEN!

 

6. Faren har et all access pass... fordi han er vaktmester. Tror ikke det er vanlig å slippe vaktmesteren inn på de mest top secret plassene i millitærbasen?

 

7. Helikopter piloten... Han er nødt til å møte de på "stadion" på den andre siden av byen...Veldig rart, siden det var et såpass lite helikopter...

 

Synst forøvrig filmen var ok, men ein 9'er der den langt i fra... :)

Lenke til kommentar

Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best!

 

Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også.

Lenke til kommentar
Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best!

 

Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også.

9444673[/snapback]

 

 

Har tenkt helt det samme... rart at de ikke går kokko mongo på hverandre. Men men, bra film ja. Mer intense enn enern men dårligre historie^^

Lenke til kommentar
Bra oppfølger selv om (selvfølgelig) originalen er best!

 

Det eneste jeg ikke helt svelger med hele konseptet er at det er et virus som forårsaker dette. Det tar bare sekunder fra man får viruset i seg til man spyr blod og er helt rabiat. Og hvordan kan de som er smittet se forskjell på en som ikke er smittet og en som er det? Og hvorfor samarbeider de smittede? Skulle tro at de gikk løs på hverandre også.

9444673[/snapback]

 

 

Har tenkt helt det samme... rart at de ikke går kokko mongo på hverandre. Men men, bra film ja. Mer intense enn enern men dårligre historie^^

9444842[/snapback]

 

Anbefalt lesing, spesielt under 'Symptoms' - http://en.wikipedia.org/wiki/Rage_Virus

 

Forøvrig en herlig film i mine øyne.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...