Gå til innhold

60 GB til mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagre haugevis med musikk, videoer og bilder på den. Så du kan spille det av med mobilen som kanskje ikke støtter 60GB minnekort?

 

Jeg syns egentlig det hørtes ganske greit ut. Man kan ha den liggendes i sekken f.eks. Så bruker du mobilen til å spille musikk og video på vanlig måte gjennom bluetooth eller wlan.

Lenke til kommentar
Lagre haugevis med musikk, videoer og bilder på den. Så du kan spille det av med mobilen som kanskje ikke støtter 60GB minnekort?

 

Jeg syns egentlig det hørtes ganske greit ut. Man kan ha den liggendes i sekken f.eks. Så bruker du mobilen til å spille musikk og video på vanlig måte gjennom bluetooth eller wlan.

9443961[/snapback]

tja, bortsjett fra at du ikke har batteri til å høre igjen 60gb med musikk :p

Greier meg mer enn fint med 2gb... og har hele 1,5gb ledig, har hele sommer albumet på minnekortet, alle tatt med 3,2 mpx

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som har nok batteri på iPoden sin til å høre igjennom hele spillelista heller...

 

Men uansett, folk har vel forskjellige behov. Du bruker ikke så mye plass på musikk, og det gjør ikke jeg heller egentlig. Derfor kommer jeg neppe til å kjøpe non estern harddisk. Men det finnes mange med 30GB MP3-spiller som sliter med mangel på plass, så et marked for en 60GB harddisk tror jeg det er der ute.

 

Edit: Med forbehold om pris da, selvfølgelig. Koster den i nærheten av det en fullblods MP3-spiller koster er det neppe et poeng å kjøpe den.

Endret av aeropilot
Lenke til kommentar
Du sitter jo ikke med aggregat på en lang flytur?

9444054[/snapback]

 

 

Herreh! Dette er kverrulering av ypperste klasse! Har du aggregat til MP3-spilleren din?

9444083[/snapback]

mp3 spillere er mer laget for å ha så stor disker i forhold til mobiler.

Må ikke glemme at diskene tar en del strøm, og viss du kobler i f.eks 2,5" ekstern disk som sirkler å går i en bærbar pc vill du legge merke til at strømmen tappes fortere. Og da kan du tenke deg det bittelille batteriet i mobiler...

 

men uansett, greit å ha med seg på ferie f.eks

Slik at man kan laste over bilder til harddisken, evt bytte sanger...

men må være lang ferie, jeg var borte ei uke og tok 250mb med bilder... og da er vert bilde ca 600kb/700kb

Lenke til kommentar

Poenget med 60 GB er vel i grunn ikke å høre igjennom alt. Fordelen her er at du kan ha med deg hele samlingen din (kanskje?) og høre på den musikken du ønsker der og da. Jeg selv feks liker godt både Metallica og Mika, men ene dagen er jeg mer i Metallica humør enn Mika, da er det kjedelig hvis minnekortet er fullt av sistnevnte. 60GB = valgfrihet! :)

Lenke til kommentar
Men uansett er ikke denne i salg for sluttbrukere vell og merke!

9444968[/snapback]

 

Såklart er den det...De bruker mellomforhandlere som Orange til å selge dem. De selger bare ikke direkte. Syns

*det* var et ikke-poeng i artikkelen egentlig. Burde stått: "Den vil komme i salg under forskjellige navn ettersom forskjellige mobiloperatører tar den inn i sin portefølje."

 

Du er forresten en stor kverulant:

"Greier meg mer enn fint med 2gb... " så FLOTT for deg da!!

Lenke til kommentar

For det første, hvem av dere har en mobil som kan vise video i 200 timer? Hvem har en mp3 spiller med harddisk som har like lang batterikapasitet som lagringsplass?

Produktet er jo glimrende!! Dette er jo en genial måte å kunne kjøre media på forskjellige platformer uten å måtte dra inn og ut minnekort, har forskjellige stadarer, eller tenke på hva og hvilke media som skal være med på reisen.. Sånn som jeg ser det, vil det være et kjempemarked for dette produktet. Får håpe dette blir brandet av flere aktører i nær framtid.

8 timers batterikapasitet er jo ikke verdens beste batteri, men med tanke på at det er en wifi/BT/USB tilkoblet enhet som kjører HD og ikke flashbasert, så er det ikke sååå ille. Får bare håpe den ikke tar 8 timer å lade også.. :S

Endret av Noen79
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...