Gå til innhold

Oppdatert kjøler for firekjerner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes den så ut som en dårlig kopi av Zalman 9500/9700 modellene jeg men... (og Zalmankjøleren er jeg IKKE veldig imponert over i forhold til prisen)

 

Edit: "oppdatert for firekjerne", det var vel egentlig et av de mer tafatte salgstriksene jeg har sett...

9437462[/snapback]

 

Hehe, ser ut som en pressemelding som har gått ut fra asus der HW har gjort en dårlig oversettelse. Men virker som det er mer kobber i versjon 2 en i versjon 1.

 

uansett syns den er tøff :D

Lenke til kommentar

Blått lys er jo trøkka inn på ethvert lite tullekomponent til data og elektronikk for tida. Jeg blir gal av alt det blå lyset. Hjemm er det blått rundt powerknappen på skjermen, under høyttalerene, på USB-disken, på USB-huben osv osv, selv i stua må det selvsagt lyse blått i skuffen på DVD spilleren. Nevnte jeg blått baklys på fjernkontrollen?

 

Helt klart OT post, men jeg måtte bare få det ut ;)

Lenke til kommentar

Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn.

Lenke til kommentar
Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn.

9437875[/snapback]

 

Du er enten morsom eller full av syre - jeg er litt usikker :)

Lenke til kommentar
Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn.

9437875[/snapback]

 

Du klager?

Jeg bruker fire singlecore papirvifter enda jeg!

374B%20floral%20mikado%20paper%20fan.jpg

Lenke til kommentar
Bra det begynner å komme kjølere som er optimalisert for quad core. Det har vært et sant helvete å file ned to dual core optimaliserte kjølere slik at en fikk benyttet alle 4 kjernene i en quad cores. Dessuten er jo ikke to nedfilte dual core optimaliserte kjølere ekte quad core optimalisert og måtte gudene vite hva det kan ha av uønskede konsekvenser som latency, krig og fred og sånn.

9437875[/snapback]

For ikke å snakke om oss som bruker Big Typhoon, som jo ble designet for enkeltkjerner. De skal riktignok takle opptil 130W TDP, men det spiller ingen rolle så lenge de ikke er optimalisert for quad-core. Fikk heldigvis klemt 4 stykker på plass ved hjelp av en metallpresse. Rett skal være rett. Ingen POST, men det gjør ikke noe så lenge kjølingen er bra.

Endret av jon67
Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være lys på alt?

 

Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen?

9438155[/snapback]

 

Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være lys på alt?

 

Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen?

9438155[/snapback]

 

Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. ;)

9438300[/snapback]

Den mekanismen heter 'saks' :)

 

Ellers enig med anti-lys folket - er vel ikke akkurat flertallet som har vindu i sidepanelet for å vise frem hvor flinke de er å pakke kabler....

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være lys på alt?

 

Er det virkelig bare 14åringer og lignende kandidater som kjøper PCdeler om dagen?

9438155[/snapback]

 

Ja, det burde i alle fall vært en mekanisme for å skru av LEDene. Siste jeg orker er å sitte foran maskinen mens den lyser opp som et juletre slik at jeg må ha sveisebriller for å bruke den. ;)

9438300[/snapback]

Den mekanismen heter 'saks' :)

 

Ellers enig med anti-lys folket - er vel ikke akkurat flertallet som har vindu i sidepanelet for å vise frem hvor flinke de er å pakke kabler....

9438383[/snapback]

 

Hvis dioda er koblet inni kjøleren som det ser ut til at den er så er det ikke alltid nok med saks. Og det er ikke alle som er intresert i å kjøpe noe det er nødt til å dille alt for mye med for å bli fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...