Gå til innhold

Her er Apples nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utifra bildene, ser det ut som Apple har gått tilbake til de mer runde formene, og ikke de skarpe kantene på gen.5, som ikke var så fin som denne.

Lagringsplassen øker ihvertfall betraktelig i forhold til 80gb. 160 gb skulle nå snart holde for musikk-folkene, men det holder vel ikke helt for video-folkene ennå. :)

 

Edit: der ble siden oppdatert, og vips, så kom det noen flere bilder av nye spennende ting fra Apple.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Det var da ikke så "syk" pris for den 16Gb, hadde trodd det skulle være værre. Det er jo uansett altfor lite

Men, hva er lynminne? Skal det forestille CF/SD etc?

 

Er spent på batterikapasiteten, den burde vært bedre.

 

Kunne ønske iPod fikk et litt stiligere design, det er temmelig oppbrukt og i grunn ganske så kjipt

 

EDIT: ser den var på 40timer =)

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Må jo være full for å kjøpe den over iphone da når iphone koster mer eller mindre det samme?  :dontgetit:

9434924[/snapback]

 

Trenger ikke være full, men derimot bo i et land hvor iPhone ikke er tilgjengelig (les: Norge).

9434960[/snapback]

 

Kompis av meg som har så lyst på iphone at han nesten dro til USA for å kjøpe en som dro samme slutning. :)

 

Jeg, derimot klarer meg med min 1. generasjons nano til iphone kommer. :p

Lenke til kommentar
Er ikke ipod touch bare en iphone uten telefonegenskaper?  :ermm:

9434889[/snapback]

 

iPod touch = iPhone - Phone, så den burde heller bare vært kalt i? :dontgetit:

 

Btw: Bare meg som synes Apple har tråkket litt over streken når de lanserer nye produkter uten engang å ha bilder av dem? Alle bildene på Apple store (med unntak av iPod Touch) er 3D-rendringer, og ikke ekte bilder. Du ser det tydelig på dette bildet:

gallery-big-05.jpg

 

Og iPod Touch-lanseringen kan i beste fall kalles en papirlansering, når den ikke er tilgjengelig før 28. September...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...