Gå til innhold

Spill Command & Conquer gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et fantastisk spill, som jeg har spillt mye! Singelplayer er jo utrolig artig! Forresten så er jo multiplayer ganske arti det også :)

 

Håper de legger ut Red Alert 1 også snart, og at de fikser spillet slik at det går ann å spille LAN i windows XP og Vista.

 

Det går bare ann å spille på LAN i windows 95/98 nå på Red Alert 1. Dette pga. noe omskreving av IPX eller.no.

 

Eller er det kanskje noen som har en fix på dette sånn at det funker i windows xp/vista?

Lenke til kommentar

når jeg trykker på bildet fra c & c 3 så kommer jeg til framsiden til gamer.no :p

Håper også på red alert 1 :D

men de henger egentlig litt etter, med tanke på at gta 1 og 2 er lagt ut gratis for ett år siden...

Og denne trenden er bra =)

For slike spill er vanskelig å få tak i, og spesielt å få disse til å fungere under vista...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s.

9416463[/snapback]

Vi vil tilby lokal, rask nedlasting av både GDI- og NOD-versjonene så snart vi har de på vår filserver. Gir beskjed i denne forumtråden når artikkelen er oppdatert med nye nedlastingslinker.

Lenke til kommentar
Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s.

9416463[/snapback]

Vi vil tilby lokal, rask nedlasting av både GDI- og NOD-versjonene så snart vi har de på vår filserver. Gir beskjed i denne forumtråden når artikkelen er oppdatert med nye nedlastingslinker.

9417217[/snapback]

da får vi den på torrent ja?

Lenke til kommentar
Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk.

9417358[/snapback]

jeg har orginalen i sånn fansi eske ^^

men den fungerer dårlig i min windows i vertfall...

9417454[/snapback]

Fungerer her, men jeg husker ikke hvordan. Det er imidlertid ikke noe problem nå, bare last ned Install guide fra EA (samme side som man laster ned isoene) og følg anvisningene.

 

Esken min har nok dessverre avgått med døden, men tror jeg har manualen liggende et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk.

9417358[/snapback]

jeg har orginalen i sånn fansi eske ^^

men den fungerer dårlig i min windows i vertfall...

9417454[/snapback]

Fungerer her, men jeg husker ikke hvordan. Det er imidlertid ikke noe problem nå, bare last ned Install guide fra EA (samme side som man laster ned isoene) og følg anvisningene.

 

Esken min har nok dessverre avgått med døden, men tror jeg har manualen liggende et eller annet sted.

9417470[/snapback]

kjøpte enn sånn samle utgave da jeg gikk først året på ungdomskolen, altså 7 år siden O.o

Lenke til kommentar
er det noen som har kommet igjennom disse utgavene på XP?, og /eller prøvd det på vista?

9419442[/snapback]

Jeg har nettopp spilt igjennom Command & Conquer Gold (fra "First Decade" DVD) på Windows Vista uten problemer.

 

Jeg kjører Vista Ultimate 32-bit

 

Eneste jeg hadde trøbbel med var Generals, der virker ikke "First Decade" versjonen, må bruke den originale versjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...