Gå til innhold

Mer DX10 for AGP-sokkelen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Noen som vet hvordan kort som dette står seg mot andre AGP baserte kort?

 

Hmmm noen som veit hvordan dette vil være sett mot ATI9800le(moddet til pro)?

 

Det er bare å google litt det så vil dere finne testresultat(er). :)

 

2600Pro yter greit ikke minst med tanke på pris.

 

Å trekke inn forrige generasjons skjermkort, som f.eks. 9800LE er ikke å tenke på engang.

Det er ren walk-over. Ihvertfall i nyere spill-titler.

 

PS/edit:

De fleste tester/reviews er nok PCI-E utgaven(e), men tilsvarende kort har vist at det er små (om noen) forskjeller mellom AGP/PCI-E for *nyere* ATI-basert skjermkort.

Jeg ser at 2600Pro yter noe bedre enn X1650XT noe som må sies å være pent. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Tro det eller ei, 9800 funker helt greit til mitt bruk. Kun WoW og er aldrig under 25fps. ligger for det meste mellom 30-45 fps. i 1280x1024. Så er kun det spillet jeg egentlig vil ha ytelsen i. Hvis jeg kan øke med 10-20 fps for 600 kr er det vært penga. Hvis ikke funker min gamle traver flott enda litt til.

 

Prøvde meg på Heroes spillet her om dagen, det funka dårlig gitt. Bra latter fra min side og uninstall :)

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, 9800 funker helt greit til mitt bruk. Kun WoW og er aldrig under 25fps. ligger for det meste mellom 30-45 fps. i 1280x1024. Så er kun det spillet jeg egentlig vil ha ytelsen i. Hvis jeg kan øke med 10-20 fps for 600 kr er det vært penga. Hvis ikke funker min gamle traver flott enda litt til.

 

Prøvde meg på Heroes spillet her om dagen, det funka dårlig gitt. Bra latter fra min side og uninstall :)

9397633[/snapback]

 

9800 fungerer overhodet ikke til BioShock, dessverre. Men 2600-serien er ikke like rask som 1950, og om DX10 ellers er eneste fordel, så blir det 1950 på meg. Jeg kommer jo uansett aldri til å skaffe meg Vista.

Lenke til kommentar

Yup veit at 9800 ikke funker til bioshock osv. Ville bare teste heroes for å sjekke om det gitt etter å ha sett thrailer av spillet. Men som jeg skreiv i forrige innlegg, hvis jeg kan få 10-20 fler frames for 600 spenn til mitt bruk (skal ikke spille bioshock osv.) er det vært penga. Derimot synes jeg at 1950 blir litt overkill med tanke på resten av maskina som ikke er helt up to date med [email protected] ghz northwood osv.

Lenke til kommentar
knurr... haddde man visst dette hadde man ikke trengt å skrote den aldeles utmerkede agp maskinen man hadde... knurr....

9400410[/snapback]

 

Det har ikke jeg, og dette ser ut til å være det perfekte skjermkort til en middels oppjustering av HTPC en min (som er laget av halvgamle deler).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...