Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først og fremst synes vi det hadde vært greit med Wi-Fi, slik at du kan surfe eller hente e-post rett på bredbåndslinjen din hjemme.

 

 

Nokia N81 skal ifølge Nokia.no og Amobil.no's Sammenligningsverktøy ha Wi-Fi (eller ihvertfall WLAN)

 

PS: Ligger også et feil i sammenligningsverktøyet:

N81 har maksimalt 17dager standby tid, ikke 17timer.

 

Må si jeg er positivt overrasket over hvor kjappt denne sniktitten kom. Godt jobba Amobil. :)

 

Ellers er det vel bare å si: Herregud som jeg gleder meg til å bytte ut min trofaste N70 med 8GB versjonen av denne :dribble:

Lenke til kommentar

den saken der blir jo nesten et must å ha, tykkelsen gir jeg blanke i. har hatt en w880i som jeg ikke kjenner er i lomma engang, og får flere ganger panikk og tror jeg har glemt mobilen hjemme, vil heller ha et superspekket telefon i litt tykkelse når jeg får med alle godsakene som denne har. kamerabiten drar litt ned, kunne jo vært 3.2 istedenfor, ettersom de fleste 3.2mpx mobilene jeg har vært borti har vist seg å være bra nokfor mitt behov. pris uten abo noen?

Lenke til kommentar
16 dager i GSM-nettet eller 17 dager i 3G-nettet.

Er dette riktig eller er det ment motsatt?

På listen over teknologier står wi-fi, men i artikkelen står det at den mangler wi-fi. Trodde jeg hadde hørt at denne hadde wi-fi, hva er riktig? kånfjusa!

9396544[/snapback]

Nokia selv oppgir faktisk 16 dager i GSM-nettet og 17 dager i 3G-nettet i sine spesifikasjonslister. Ikke omvendt :)

 

Den har Wi-Fi, og jeg ser at det sto listet som en mangel i konklusjonen. Takk for tipset - dette er nå korrigert.

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar

Kjempebra at Amobil.no kommer med sniktitt så fort.

 

Men de filmene kunne dere latt vær å ha med. Beklager, men det var så elendig at jeg ikke gadd å se den siste filmen. De starter automatisk, kamera rister så mye at det er vanskelig å se hva som skjer, og når dere startet opp spillet, filmet dere selve oppstarten istedenfor spillet. Jeg vil se hvordan det er, og ikke den fancy oppstartsanimasjonen til Nokia! :)

Lenke til kommentar
Men de filmene kunne dere latt vær å ha med. Beklager, men det var så elendig at jeg ikke gadd å se den siste filmen. De starter automatisk, kamera rister så mye at det er vanskelig å se hva som skjer, og når dere startet opp spillet, filmet dere selve oppstarten istedenfor spillet. Jeg vil se hvordan det er, og ikke den fancy oppstartsanimasjonen til Nokia! :)

9398374[/snapback]

Heisann,

 

Vi er fullt klar over det du sier her, og det skal forbedres til neste gang. Videoen kutter på grunn av tomt batteri i kamera, og stativ burde vært montert opp.

Lenke til kommentar

jeg må bare spørre, stusser litt på denne saken her. noen sier wi-fi og andre sier wlan. hva i huleste hoppesnakkekassa er forskjellen? :p

 

 

edit: trengtes bare en flittig runde med søking på google for å få forklart hva forskjellen er. *si til seg selv, HUSK, HUSK å google før du stiller slike teite spørsmål nestegang!*

Endret av LeMaoo
Lenke til kommentar
selv om du fant svaret så kan en ta det for ordens skyld.

 

iirc så er wlan den korrekte terminologien. det står for wireless local area network.

 

wifi derimot har fint lite med det hele å gjøre siden det står for wireless fidelity. så hvor det kom inn i dagligtalen aner jeg ikke.

9402551[/snapback]

 

 

takker for et svar som var mer fornuftig og ga mer mening en det jeg fant, litt dårlig googling fra min front. eller så er jeg bare utrolig trøtt, men denne lekkerbisken her tror jeg jaggu skal være en fin investering. jeg kjøper normalt sett 3-4 mobiler hvert år ettersom ting blir "bedre og bedre"

 

et lite spørsmål, series60v3.1 ny versjon?

eller er jeg helt på bærtur

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...