Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W580i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som er trøtt på SE leverer den ene mobilen etter den andre, og eneste forandringen er stortsett skallet?

9383217[/snapback]

 

Slik som Nokia og Samsung har gjort i lang tid?

:)

 

Fin telefon, har den selv.

Skjønner ikke at denne er vanskelig å åpne, da man bare tar tommelen på D-paden og løfter opp, denne er dessuten fjærbelastet og er ikke i nærheten av å være trang.

:)

Lenke til kommentar
Bare jeg som er trøtt på SE leverer den ene mobilen etter den andre, og eneste forandringen er stortsett skallet?

9383217[/snapback]

 

Slik som Nokia og Samsung har gjort i lang tid?

:)

 

Fin telefon, har den selv.

Skjønner ikke at denne er vanskelig å åpne, da man bare tar tommelen på D-paden og løfter opp, denne er dessuten fjærbelastet og er ikke i nærheten av å være trang.

:)

9383379[/snapback]

 

Hei. Dama har fryktelig lyst på denne, men ble litt skeptisk når tastatur problemene dukket opp. Kan du bekrefte at dette er fikset på de telefonene som selges nå?

Endret av poe
Lenke til kommentar
Bare jeg som er trøtt på SE leverer den ene mobilen etter den andre, og eneste forandringen er stortsett skallet?

9383217[/snapback]

 

Slik som Nokia og Samsung har gjort i lang tid?

:)

 

Fin telefon, har den selv.

Skjønner ikke at denne er vanskelig å åpne, da man bare tar tommelen på D-paden og løfter opp, denne er dessuten fjærbelastet og er ikke i nærheten av å være trang.

:)

9383379[/snapback]

 

Hei. Dama har fryktelig lyst på denne, men ble litt skeptisk når tastatur problemene dukket opp. Kan du bekrefte at dette er fikset på de telefonene som selges nå?

9384647[/snapback]

 

Men kun to ukers bruk tør jeg ikke si noe om langtis holdbarheten på dette.

Min er glimrende hvertfall.

Så prøv den i butikken først, det kan kanskje fjerne/bekrefte evt tvil.

:)

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvor du har vært de siste årene Audun, men dette er da ikke den første slide telefonen fra SE... Ref. begynnelsen på videoen! ;)

9385709[/snapback]

Hei,

det er en bug i videoen som du sikkert ser, den hopper over noen sekunder. Jeg har ikke vært på en annen planet de siste årene nei :) Som det også er referert til i testen har jo SE blant annet levert W850i som som kjent også er en skyvetelefon.

(Det som blir borte i videoen er forøvrig at jeg sier at du ikke alltid får åpnet telefonen på første forsøk hvis du har tommelen på skjermen, da hender det at den bare glir).

Når det gjelder skyvemekanismen så kan jeg ikke komme på i farten andre skyvetelefoner som er like lite ergonomiske på akkurat dette punktet, uten at det er noen krise av den grunn.

Jeg synes at fort trykket på en tast hvis jeg skjøv opp telefonen ved å holde tommelen over de nederste tastene, men det finnes like mange forskjellige hender som det finnes folk så det er ikke sikkert alle har samme problem.

Når det gjelder funksjonaliteten på skyvedelen så ble meningen motsatt av det som var tiltenkt, nå er det omformulert og rettet :)

 

Terningkastet er for øvrig 5, vet ikke hvorfor det kommer opp noe annet i oversikten, det er iallfall feil.

 

Takk for tilbakemeldinger!

Endret av audunms
Lenke til kommentar
Nokia mobilene er ihvertfall varierte, mens SE har like menyer og alt er likt inni, sånn det var i 2001, menyene osv

9383398[/snapback]

 

En sjekk ting med SE-telefoner er jo at man kan åpne en og vite hvor de viktige funksjonene befinner seg med engang.

Det er jo forståelig at Nokia oppdaterer sine brukergrensesnitt kontinuerlig da dem ikke akkurat har kommet med noe som kan konkurere med SE sine menyer.

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette!

Jeg har en litt sliten Siemens SL 55 som jeg snart skal få gravølet sitt... Er derfor ikke helt oppdatert med de nyeste telefonene:

Kan jeg synkronisere kontakter (adresser o.l.) med datamaskina?

Jeg vet dette ikke er en kameramobil, men har kameraet autofokus? Det siste er i grunnen ikke så viktig for meg, men kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Hei,

du kan synkronisere med Microsoft Outlook, datakabel og programvare følger med.

W580i har ikke autofokus.

 

Vil tro det blir en bra oppgradering å bytte fra Sl55 :)

9387169[/snapback]

 

:D Tror det ja. Har beholdt den (sl55) så lenge fordi den er så grei å ha med seg i jeanslomma (liten og uten skarpe kanter). Synd det finnes så få alternativer innen sliders.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...