Gå til innhold

Demo av Hired Guns: The Jagged Edge (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Hired Guns, var ikke det navnet på ett rimelig RPG fra Amigaens høytid? Mener å huske man kunne spille 4 stykker samtidig.

 

Juppe, det er det.

 

 

Demoen er litt røff i kantene, med en del bugs ja.

 

Men fra hva jeg har sett så ville den vært en ganske oki oppfølger til Jagged Alliance.

Bedre enn Brigade E5 som var et makkverk... Med untak av våpen modifikasjoner og rå grafikk på selve våpenene heh.

 

Fra selve demoen (håper å få tak i spillet) så er det en del ting jeg ville hatt bedre..

 

-Kameraføringen for eksempel kunne latt en zoome inn bedre på merc'ene

 

-Noe bedre grafikk på selve karakterene/våpen, siden det var vanskelig for eksempel å få med seg hvilke våpen de brukte. Noe som det gamle "Shadow Company" greide til og med heh.

 

-Karakter kontroll kunne blitt litt mer streamlinet og "bedre" kontroll. For eksempel kunne det være litt hardt og se hvor en sendte MERC'ene siden landskapet er "grassy" og vilt.

 

-Interfacen inne på selve mission'en kunne vært mere oversiktlig, med kanskje litt større ikoner og bedre "rollover" informasjon.

 

-Bedre oversikt over terreng, siden kamerakontroll/Zoom kunne gjøre det vanskelig å se om du hadde en grei skuddlinje mot målet. Reiv av mange skudd som traff en liten bakke knoll, selv om jeg hadde "Line of fire".... Var mer som at Merc'en så toppen av finedens hjelm heh.

 

-Språk. Når skal øst europeiske developere skaffe seg skikkelige tolker? GRAUTENGELSK! Må da vell finnes en eller annen "ex-kald krig" tolk som kan oversette til forståelig engelsk? Sånn som det var nå, føltes det som å spille en Koreagrinder MMO, der du skjønner bæra av hva som egentlig står der.

 

 

Det positive var at det FØLTES som Jagged Alliance(selv om det ikke er det lengre heh), og at endelig så kunne du se hva merc'ene dine hadde på seg, om det var en bandana, stålhjelm eller kevlar.

Oppdragene var ganske greie, og AI'en var ikke gærn den.. En sniper AI holdt seg på avstand og prøvde sitt beste med å snipe, mens de andre prøvde å bruke både terreng og sine våpen effektivt. (Blei nesten banka av en offiser med pistol.. Grauthuet plasserte seg sånn at han traff oss, men vi traff ikke helt så okay GRRRRRRR :p )

Demoen hadde map travel og til og med "laptop" interfacen fra JA2... inkludert leiebyrå, våpenhandler og psykoprofil(lage deg selv). Til og med spørsmålene var samma som i JA2(for det meste, men oppdatert til nyere versjoner.

 

Så alt i alt, leter nå etter å skaffe spillet, håper på en patch eller to og gleder meg som en unge til å føle "Jagged Alliance" mood'en komme over meg igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...