Gå til innhold

Kraftigere grafikk for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg venter fortsjatt på muligheten for bærbare skjermkort på ein stasjonær pc =)

9368578[/snapback]

 

Hvorfor vil du ha dette?

9368931[/snapback]

 

Den dagen jeg kan bytte skjermkort i en bærbar hadde ihvertfall jeg blitt fornøyd. Vet at det er noen som har byttet i noen Dell maskiner... men ikke helt enkelt. Argumentet til hvorfor er jo selvsagt samme grunn som å bytte i en stasjonær maskin.

 

Hadde forøvrig egentlig ventet på 8800 til bærbar i og med at det straks vel kommer en ny XPS også fra Dell.... skal ha!

Lenke til kommentar
jeg venter fortsjatt på muligheten for bærbare skjermkort på ein stasjonær pc =)

9368578[/snapback]

 

Hvorfor vil du ha dette?

9368931[/snapback]

 

 

For å få lavt effektbruk i f.eks et htpc kabinett?

9368999[/snapback]

jupp, bra ytelse i forhold til strømforbruk, Samt ett mindre strømforbruk med sli og quad sli. Det var demonstrert ett kort med sli (altså to bærbare 7800go kort på ett vanlig kort alla 7950gx2 eller hva det het :p)

Lenke til kommentar

Hmm, greit dette da... men min oppfatning er at det tar ufattelig lang tid før nye skjermkort er til å finne i nyere bærbare maskiner.

 

Fristet litt å kjøpe en lappy i løpet av 2008, men jeg er nokså kresen på innholdet. Er ihvertfall litt lettere å holde styr på teknologien i det bærbare markedet, synes jeg da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...