Gå til innhold

Dobbel BIOS og turboknapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

wohoo, herlig old-school...

 

Men jeg ville nå heller hatt denne knappen plassert på et mer tilgjengelig sted enn bak på maskina, skulle jeg hatt et slikt skjermkort ville jeg ha loddet av knappen og montert den foran på kabinettet...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å krype under skrivebordet for å trykke inn en knapp.

9369525[/snapback]

 

Hva med å måtte ringe kundesupport, få en 1024-sifferet hex kode, fylle denne inn på en innternett side,for så å få tilgang på en bankboks i sveits, hvor du kan hente en ic, som innholder en overklokket bios som du må lodde på der orginal biosen sitter?

 

Er ikke det værre en å krype inn bak maskinen? :p

 

Liker å ta folk på kornet :ph34r:

 

Men tilbake til topic, det er jo litt "street respect" å ha turbo knapp da! Iallefall hvis du modder den om til en sånn "pilot" bryter.

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å krype under skrivebordet for å trykke inn en knapp.

9369525[/snapback]

 

Hva med å måtte ringe kundesupport, få en 1024-sifferet hex kode, fylle denne inn på en innternett side,for så å få tilgang på en bankboks i sveits, hvor du kan hente en ic, som innholder en overklokket bios som du må lodde på der orginal biosen sitter?

9369568[/snapback]

Eller bare bruke et program til å klokke med, istedet for å ha to BIOSer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...