Gå til innhold

Sniktitt på StarCraft II (kampanjen) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

texaco, så det du sier er at du ikke vil bruke de små grå for å få med deg hele fortellingen? Du får faktisk mulighet til å spille mer som SC1 ved å skippe alt av ekstra informasjon, drite i side fortellinger og oppdrag og kun ta de du trenger for å greie spillet og få med deg hovedfortellingen.

 

Eller, du kan snakke med alt og alle, lese opp om planetene og fordype deg i sidefortellinger som ikke er knyttet til hovedplottet, men heller andre problemer i koprulu sektoren. Så jeg ser ikke problemet, du får faktisk i pose og sekk :p

Lenke til kommentar
er det fler enn meg som ikke helt likte at de gikk bort fra den linære fortellermodusen som fantes i sc1?

 

Likte ikke adventurestilen i briefingen, blir nesten som at man må lete etter svar enn å få dem servert.. jaja ..

9356790[/snapback]

 

Likte briefinga på SC1 jeg og, men jeg har tro på Blizzard og tipper detta vil ble bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet ble StarCraft lansert i april 1998, så tipper det samme for StarCraft 2. Det jeg undrer mest på, er hvordan de andre kampanjene blir. Kommer du kanskje til å gå rundt med Kerrigan og småsnakke med hydraliskene?

 

Alt i alt synes jeg det var veldig positivt at Blizzard gjorde kampanjen såpass annerledes fra eneren. StarCraft har jo en ganske bra story og hvis de gjør dette riktig på toerern, kan kampanjene fort bli skikkelig kos.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...