Gå til innhold

Sniktitt på Condemned 2: Bloodshot (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at bildene indikerer en grafisk forbedring, men Criminal Origins var en såpass grusom opplevelse at jeg regner med at Bloodshot klarer å ødelegge nattesøvnen min i samme grad.

Kjøper nok dette!

 

Fight Club høres for øvrig svært interessant ut, samt at en flerspiller-del mottas med åpne armer :)

Lenke til kommentar

Sort lys er vel direkte oversettelse av black light, dvs ultrafiolett lys. Ser du på CSI så skjønner du hva han mener.

 

Spillet høres ganske fett ut, men jeg fikk ikke helt taket på historien. Hvis sideoppdragene er etterforskning, hva er da hovedtråden?

Jeg blir uansett for redd når jeg spiller sånen spill, så jeg orker ikke mer enn teste dem ;)

Lenke til kommentar
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=153803

 

Tragisk...

9367051[/snapback]

Jeg tror ikke dette vil få så store ringvirkninger for oss. Nettopp dette med å kunne ta hodet til en fiende i "tvinge" ble presentert som en stor nyhet av Rooke.

 

Vi spør også Rooke direkte om Manhunt-saken.

 

Det inntrykket jeg har fått fra Game Convention er at utviklere er mer påpasselige med volden etter Manhunt-saken. Samtidig er de fullt klar over at det er lokale forskjeller, slik som blant annet det strenge regelverket i USA og Tyskland.

 

La oss krysse det vi har av fingre, uten litt brutalitet blir neppe Condemned 2 det samme. :)

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=153803

 

Tragisk...

9367051[/snapback]

Jeg tror ikke dette vil få så store ringvirkninger for oss. Nettopp dette med å kunne ta hodet til en fiende i "tvinge" ble presentert som en stor nyhet av Rooke.

 

Vi spør også Rooke direkte om Manhunt-saken.

 

Det inntrykket jeg har fått fra Game Convention er at utviklere er mer påpasselige med volden etter Manhunt-saken. Samtidig er de fullt klar over at det er lokale forskjeller, slik som blant annet det strenge regelverket i USA og Tyskland.

 

La oss krysse det vi har av fingre, uten litt brutalitet blir neppe Condemned 2 det samme. :)

9367400[/snapback]

 

De sier jo at de allerede har fjernet flere elementer av spillet, pga denne saken, så det i seg selv er ille nok syns jeg.

 

Har ingen tvil om at det fremdeles blir et bra spill, men syns det er kjipt at utviklerne må begrense seg såpass mye når det gjelder vold i spill. For det gjelder ikke bare dette spillet eller Manhunt 2, men alle utviklere som lager spill med voldelig innhold ment kun for voksne. Syns det skulle vært sånn at man ikke måtte frykte å få ESRB's A-rating (Adults Only), at butikker likevel tok inn spill med den ratingen, og at man fikk gitt det ut på konsollene. Sånn som situasjonen er nå så er jo denne ratingen nesten en dødsdom når det gjelder salgstall.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...