Gå til innhold

Her er årets mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designet hadde vel også litt å si i den prisen skulle jeg tro. Men telefonen er sikkert god nok innvendig også til å få prisen. Det er en del telefoner som har støtte for hsdpa, men det er jo som sagt ikke bare det som teller. Men det er sikkert god brukervennlighet på den også.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Denne telefonen har vært i salg i snart en måned den amobil.

Sende til og med en liten notat om det inn til tips mailen deres, men den overså dere kanskje?

Og den finnes ikke i prisguiden, selv om den gjorde det for litt siden, men om du søker på u700 så kommer det flere priser opp i allefall.

Lenke til kommentar

Fikk denne inn i butikken i dag og har trykt litt på den osv. og må si jeg er ikke spesielt imponert. Den var ikke sinnsykt dårlig, men den var heller ikke helt i toppsjiktet. Pluss at jeg syns slide-mekanismen var dårlig for å være Samsung. De har da laget bedre slide-mekanismer enn denne. U600 hadde jo mye mer behaglig slide.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Genial telefon, liker den masse. Sto mellom N95 og U700, men N95 ble for stor og tung, pluss at designet er, hmm, kjedelig?

Har ikke behov for GPS, og mobilkameraet bli bare brukt til tullebilder uansett. U700 reagerer raskt, har enkle og oversiktlige menyer. Eneste ulempen er at touch tastene har en tendens til å henge litt, ikke overraskende, men unødvendig!

Kameraet er OK, men K810 ligger ett par hakk fremom.

Ett godt kjøp uansett!

 

Hilsen tildigere Nokia Fan;)

 

:!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...