Gå til innhold

Lanserer Live Messenger for Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å velge ett bra program istede for live messenger?

Det er så crapy at man får frysninger av å bruke det, prøvde det nå som telenor har det gratis, det er mer verdt å koste på seg datatrafikken å velge noe annet.

 

Programmet har en tendens til å gi meg følgende feilbesjeder:

nettverksfeil, prøv igjen senere O.o

tidsavbrud, prøv igjen senere

 

Så kommer den opp i hytt og gevær, og da tømes batteriet sånn "knipps"

samt går noen min å få inn alle kontakter som er pålogget, selv ved bruk av 3g...

Lenke til kommentar
hva med å velge ett bra program istede for live messenger?

prøvde det nå som telenor har det gratis, det er mer verdt å koste på seg datatrafikken å velge noe annet.

9341857[/snapback]

Nei, det du har prøvd er et helt annet program. Les testen de linker til i artikkelen

http://www.amobil.no/tester/mobil-programv...series_60/41238

 

Bra man ikke trenger å bruke den lekkede versjonen mer, må se å få prøvd denne snart.

 

edit:

Ser på siden, og det er jo ganske så bra integrert. Email i innboksen og alle kontakt-menyer og lignende, bildeopplasting direkte til space, sending av hva man vil av filer via msn.. For meg som aldri gikk over til noe annet enn hotmail er dette fine nyheter.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken?

9345871[/snapback]

Det lurer jeg også på... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken?

9345871[/snapback]

Det lurer jeg også på... :hmm:

9345909[/snapback]

les

I en prøveperiode i starten vil tjenesten være gratis hos norske operatører. Både hos Telenor og NetCom er tjenesten gratis til 1. september, og etter ligger prisen på 49 kroner per måned inklusive datatrafikk.

 

det vill si programmet er gratis og bruke men er du netcom eller telenor kunde og velger feil oppkobling blir det kostende 49kr/mnd

andre må belaste seg på å betale datatrafikk, det kan du også velge med telenor og netcom... bare velg riktig oppkobling!

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Kan i alle fall slenge på at jeg fikk det til å fungere på 6120 Classic, for dere som har den :)

9342177[/snapback]

Hvordan fikk du til det? Den ligger jo heller ikke i lista over støttede telefoner.

 

Jeg har en Nokia 6110 Navigator og skulle gjerne hatt denne klienten :)

9348677[/snapback]

 

Ja hvordan fikk du til det? Jeg hadde den utlekte BETA versjonen på både n80 og e90 min. Men det var jo en fil du lasta ned til pcen og overførte til telefonen. Denne må du jo laste ned i menyen til telefonen. Hvordan får du til det i en telefon som ikke står i listen? Ligger i "Last ned" på N80 men ikke på E90. Siden BETA funka på begge burde denne også gjøre det

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på noe, menes det i denne artikelen at med Nokias MSN klient er det gratis fram til 1 september? Og ikke bare med Netcom sin? Og vil jeg ikke kunne bruke Nokias MSN klient etter 1 september og bare betale for datatrafikken?

9345871[/snapback]

Det lurer jeg også på... :hmm:

9345909[/snapback]

les

I en prøveperiode i starten vil tjenesten være gratis hos norske operatører. Både hos Telenor og NetCom er tjenesten gratis til 1. september, og etter ligger prisen på 49 kroner per måned inklusive datatrafikk.

 

det vill si programmet er gratis og bruke men er du netcom eller telenor kunde og velger feil oppkobling blir det kostende 49kr/mnd

andre må belaste seg på å betale datatrafikk, det kan du også velge med telenor og netcom... bare velg riktig oppkobling!

9345918[/snapback]

 

Hva er riktig oppkombling da, altså den gratise? Og hva er "feil"den du må betale for?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...