Gå til innhold

Billig-bærbar i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kjekt som surfemaskin or underholdingsmskin(greier vel å dra en film eller to) når man er ute or reiser, så jeg skal ikke se bort ifra at jeg kanskje kommer til å investere i en slik sak en gang.

 

Rart at de bruker en såpass gammel CPU(Hvis det er den som artikkelen nevner, da) Leste om den på Wikipedia, og der stod det at prosessoren ble utgitt i 2004(De kunne jo ha valgt en A100 eller A110, med lavere effektforbruk) Ja, ja, de vil vel spare penger.

Endret av Laxaa
Lenke til kommentar
Så veldig bra ut, hyggelig å lese at den skal bruke Linux!  :)

 

Men er den ikke billig? Den har "2 - 16 GB flashminne (ingen harddisk)"; som pr stykk koster 1686 i dag, eller tar jeg feil?

9329054[/snapback]

Den vil nok ikke bruke et Expresscard, men heller et minnpenn, minnekort av noe slag. Creative vil jo lansere en mp3-spiller i Zen V-serien med 16 GB flashminne nå til rundt 2.000 kr., så kostnaden for 16 GB flashminne er sikkert ikke så fryktelig mye. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Endelig en laptop jeg kan tenke meg, har alltid hatt lyst på en liten ultraportabel sak, som fint duger til surfing og å se på film på. Prisen er jo også direkte hyggelig...

 

Kan tenke meg batterilevetiden blir ganske fin også?

Lenke til kommentar

Den der virket sweet! Jeg er spent på hva kostnaden vil bli med maks HD-størrelse. Må jo være en perfekt maskin til å ha mailer og slike viktige ting som kanskje ikke tar like stor plass, på. Surfing kan vel fort knele den, med alt av temp-filer og så videre som følger med.

 

Blir spennende om den får norsk tastatur også. Det er vel heller tvilsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...