Gå til innhold

Møt LGs nye flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"LG i Norge vil verken kommentere hva KU900 vil koste eller når den kommer til Norge. Men ut ifra spesifikasjonene å dømme bør du nok regne med å punge ut noen tusenlapper for et eksemplar av KU900."

 

Unnskyld meg, men hva faen driver dere med? Det er skrivefeil på annenhver artikkel fra dere!

 

Det skriver hverken!

Lenke til kommentar
"LG i Norge vil verken kommentere hva KU900 vil koste eller når den kommer til Norge. Men ut ifra spesifikasjonene å dømme bør du nok regne med å punge ut noen tusenlapper for et eksemplar av KU900."

 

Unnskyld meg, men hva faen driver dere med? Det er skrivefeil på annenhver artikkel fra dere!

 

Det skriver hverken!

9331435[/snapback]

 

Det har seg slik at man kan velge om man vil skrive "hverken" eller "verken". Les mer i Rettskrivningsendringene fra Kultur- og kirkedepartementet fra 2005.

Endret av Crocie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det skriver hverken!

9331435[/snapback]

 

Skriver eller skrives, Mr. Perfekt? :hrm:

9331905[/snapback]

 

Sorry for OTS, men poenget er at de har opptil flere skrivefeil/artikkel, og siden de er utdannede journalister(?!) burde ikke det være tilfelle. Jeg går andre året på videregående skole, og synes dermed at jeg kan ha et par skrivefeil i blant. Men de er godt voksne, og derfor er skrivefeil "uncalled for".

 

Stieri:

"Det er bedre å ha en skrivefeil på annenhver artikkel da, i motsettning til deg som har det i hvet innlegg."

 

Har jeg skrivefeil i hvert innlegg? Er du blind?!

 

Uansett, skal du bare holde kjeften din du. Med mindre "hvet" har kommet seg inn i ordboka da.

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det skriver hverken!

9331435[/snapback]

 

Skriver eller skrives, Mr. Perfekt? :hrm:

9331905[/snapback]

 

Sorry for OTS, men poenget er at de har opptil flere skrivefeil/artikkel, og siden de er utdannede journalister(?!) burde ikke det være tilfelle. Jeg går andre året på videregående skole, og synes dermed at jeg kan ha et par skrivefeil i blant. Men de er godt voksne, og derfor er skrivefeil "uncalled for".

 

Stieri:

"Det er bedre å ha en skrivefeil på annenhver artikkel da, i motsettning til deg som har det i hvet innlegg."

 

Har jeg skrivefeil i hvert innlegg? Er du blind?!

 

Uansett, skal du bare holde kjeften din du. Med mindre "hvet" har kommet seg inn i ordboka da.

9404450[/snapback]

 

Hæ? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen. Det er lov i følge ordboka å skrive både hverken og verken, så her er det ingenting å syte på. Dessuten kan jeg påpeke skrivefeil også i dette innlegget ditt ...

 

Videre diskusjon kan vi ta i den tråden du opprettet i "Tilbakemeldinger"-delen, syns jeg.

Lenke til kommentar

Så dropper vi snakk om feilskriving i denne tråden. Er det konkrete feil i artikkelen kan artikkelforfatter kontaktes per mail eller PM. Er det feil en annen bruker gjør kan du egentlig bare overse det, så lenge du skjønner hva han mener. Må du absolutt ta det opp så gjør det over PM.

 

Trenger ingen bekreftelse på denne posten.

 

Fin mobil, da :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...