Gå til innhold

Halo 3 er 99,9% ferdig (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skuffende grafikk ass

9320439[/snapback]

 

Som om grafikken er alt? Flerspillerdelen er helt fabelaktig. En av de beste multiplayer spill jeg noen ganger har spilt i hele mitt liv. Og at Halo 3 ikke har top-of-the-line grafikk, hva så? Historien bak Halo universet er fantastisk!

 

Er så lei av at alle ser på grafikk. Hvis man vil ha god grafikk som er fotorealistisk, se ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Gleder meg så jævlig. Håper bare at det ikke blir tørke for spillet i butikkene da jeg ikke har bestilt siden jeg håper at det kommer en bundle med 360. Nå kan alle dere som har sagt i en tråd at dere setter gameplay og alt annet foran grafikk og sier at de ikke pleier å bry seg om det, bevise det.

Lenke til kommentar
Personleg trur eg ikkje Halo 3 vil varte opp med verken den beste ein- eller fleirspelaren i haust. Det blir for sterk konkuranse med andre titlar som har noko å bevise, og i denne samanhengen blir Halo 3 for passé.

9321326[/snapback]

 

 

 

 

Med så utrolig mange muligheter for variasjoner, tror du ikke det kommer til å bli den beste MP en gang ? For min del blir det nok det.. Forge høres gøy ut.

Lenke til kommentar
Som om grafikken er alt? Flerspillerdelen er helt fabelaktig. En av de beste multiplayer spill jeg noen ganger har spilt i hele mitt liv. Og at Halo 3 ikke har top-of-the-line grafikk, hva så? Historien bak Halo universet er fantastisk!

QFT!

 

Den siste 0,1 % er 4 player online co-op. :D

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor det er så stor fanbase til Halo-serien.. Er da ikkno spesielt med den? Multiplayer ser gøy ut, men så stopper det der og..

 

Min mening iaffal, og nei, selvom jeg eier en PS så betyr det ikke at det er kun PS som gjelder.. Heldigvis så finnes Bioshock til PC :w00t:

Lenke til kommentar
ikke bra grafikk?

 

Det er HELT utrolig bra grafikk  :D

9321189[/snapback]

Har du eit godt bilete av korleis spelet vil sjå ut?

 

 

ikke bra grafikk?

 

Det er HELT utrolig bra grafikk  :D

9321189[/snapback]

Da de første trailerene med superduperultramegagod grafikk ble vi lovet i en 30-minutters film om den traileren at spillmotoren kunne lage slik grafikk, og at det var slik det ble i spillet. Derfor er vi skuffet.

9321608[/snapback]

Må seie meg enig der. Eg gav motorstorm mykje beef med akkurat det same. Dei lagar ein trailer som dei ikkje klarar å leve opp til i etterkant. Ingen stor fan av Halo historia eller universet, spelte aldri ferdig nr 1 - og prøvde nr 2 i eit par timar berre. Og ja, eg er veldig glad i spel som ser utruleg bra ut - og fekk augna opp når eg såg traileren der MC brukar bubbleshield pluss pluss.

 

Men av det eg såg på E3, er eg småskuffa.

Lenke til kommentar

Haha. Du er ute etter å provosere. Singleplayer-campaignen skal være helt fantastisk, musikken er utrolig og grafikken nydelig, og alt vi har sett av gameplay lover godt. 4-player co-op, vi får kjøre en Pelican, eller i det minste sitte bak og skyte, kjøre rundt på svære maps... du har nok ikke tenkt så godt gjennom det du skrev. :)

Lenke til kommentar
Må seie meg enig der. Eg gav motorstorm mykje beef med akkurat det same. Dei lagar ein trailer som dei ikkje klarar å leve opp til i etterkant. Ingen stor fan av Halo historia eller universet, spelte aldri ferdig nr 1 - og prøvde nr 2 i eit par timar berre. Og ja, eg er veldig glad i spel som ser utruleg bra ut - og fekk augna opp når eg såg traileren der MC brukar bubbleshield pluss pluss.

 

Men av det eg såg på E3, er eg småskuffa.

9321699[/snapback]

 

bare beviser at ingen heldigvis er like. Halo er faktisk det spillet jeg har spilt flest ganger om igjen :!:

Lenke til kommentar

Grafikken er ikke den beste. Ingen av spillene har hatt den aller beste grafikken da spillene kom ut, men de har hatt best "spillbarhet". Singleplayer på Halo 1 har jeg vært gjennom utallige ganger og Halo 2 sin Multiplayer har jeg hatt mange timer på Live med.

Det finnes jo spill som ser lekre ut, men er helt idiotiske og ubrukelige. Hmm, kommer ikke på noen spill som er godt for øyet og vondt for hjernen...

 

Men siden Halo 3 har Singleplayer Co-op så vil jeg sitte timevis på Campaignen med en venn eller ukjent og utforske denne herligheten. Gleder meg til Legendary (vanskelighets graden) og tre andre venner :dribble: .

 

Edit: Det er vel bare bug testing de driver med nå. Vet ikke om 99,9% gjelder for antall dvd plater med Halo 3. Tipper at det de skiller ut alle bugene. Det var jo derfor de har den Epsilon Betaen. Antar at noen andre har allerede sagt dette da, sorry for det da...

Endret av Jochi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...