Gå til innhold

Blåtann-mus for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pass på at du har en laptop med god implementasjon av bluetooth før du kjøper den musa her..

 

Jeg har en acer-laptop som ikke skrur på bluetooth før -etter- innlogging av bruker, og det resulterer stort sett i at jeg sitter og banner over at musen ikke fungerer.

9291807[/snapback]

 

Pleier aldri å bruke musa når jeg logger inn jeg.

Har bare 1 bruker og da går det i tab to ganger og så skrive inn passordet :)

Lenke til kommentar
Hmm, hadde jeg sett denne litt tidligere hadde jeg kanskje kjøpt den.. Men har allerede bestilt Microsoft Presenter 8000. Men, uansett greit med presenteren når jeg viser powerpoint osv på skolen.

 

http://www.microsoft.com/hardware/mouseand...ls.aspx?pid=085

9292577[/snapback]

Har hatt presenter-musa i 2 uker nå og er veldig fornøyd. Liker de programmerbare knappene og den fungerer som en enkel fjernkontroll til pc'en + laserpeker. Kjøpte den for å bruke den privat men tar den med på jobb når jeg holder kurs.

Lenke til kommentar
Pass på at du har en laptop med god implementasjon av bluetooth før du kjøper den musa her..

 

Jeg har en acer-laptop som ikke skrur på bluetooth før -etter- innlogging av bruker, og det resulterer stort sett i at jeg sitter og banner over at musen ikke fungerer.

9291807[/snapback]

 

Pleier aldri å bruke musa når jeg logger inn jeg.

Har bare 1 bruker og da går det i tab to ganger og så skrive inn passordet :)

9292281[/snapback]

 

Ikke no problem her i gården heller :) Viser bare fingern jeg, så er jeg inne...

 

-Tean

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Siden den støtter Mac burde det komme en egen versjon som er helt hvit.

9294140[/snapback]

Den finnes allerede i hvit. ;)

V470 kommer i fargene høyglans-blå (som vist på bildet) og hvit.

9294249[/snapback]

Ja, men da så! Jeg skumleste gjennom, så noe var jeg jo nødt å gå glipp av.

Lenke til kommentar
Pass på at du har en laptop med god implementasjon av bluetooth før du kjøper den musa her..

 

Jeg har en acer-laptop som ikke skrur på bluetooth før -etter- innlogging av bruker, og det resulterer stort sett i at jeg sitter og banner over at musen ikke fungerer.

9291807[/snapback]

 

Hmm, jeg har å flere bærbare som ikke starter bluetoothprogrammvare før etter innlogging, men musen virker før innlogging.

 

Men må "riste" litt for å få liv i den=)

9307388[/snapback]

Dette har du rett i ja :yes:

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Denne ser lovende ut med tanke på batteritid, ergonomi og design så det vil være noe å vurdere

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Pass på at du har en laptop med god implementasjon av bluetooth før du kjøper den musa her..

 

Jeg har en acer-laptop som ikke skrur på bluetooth før -etter- innlogging av bruker, og det resulterer stort sett i at jeg sitter og banner over at musen ikke fungerer.

9291807[/snapback]

 

Hmm, jeg har å flere bærbare som ikke starter bluetoothprogrammvare før etter innlogging, men musen virker før innlogging.

 

Men må "riste" litt for å få liv i den=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...