Heisann!
Det er jeg som er
Ky Ay, og nå synes jeg det er på tide jeg svarer litt, siden jeg er leder i guilden som har fått endel beskyldninger mot seg!
Beklager at jeg tar det i denne rekrutteringstråden men det er faktisk de som rekrutterer som selv har kommet med anklagene!
Mithos skrev 17/08-2007 : 12:52:
I skrivende stund har vi rundt 10 medlemmer. Er på ferie no så har ikke akkurat heilt oversikten men vi har mange på listen som skal joine ettersom de ikke får hjelp i fra den guilden vi var med i før. Vi har også venner som spiller Guild Wars. Den gamle guilden het noe med Dark Guardian Force (xGFx) med en leder og officerer som er så overlegne, sta og wannabees at du nesten får lyst grine over kor latterlig det er.

1. Vi er i hovedsak snille og hyggelige! Vi hjelper når vi kan og svarer folk både på Ventrilo (VT) og i Guild Chat (GC)! Ikke alle hjelper like mye men man får alltids hjelp på en eller annen måte!
Vi liker ikke spamming/masing og uforskammenhet, men hvem gjør vel det?
Om de som spammer ikke gir seg etter "advarsler", blir de som regel sparket!
Kan ikke se at det er så "overlegent"?
Med over 80 i guilden kan man ikke ha så høye toleranseverdier ellers ville alt bare blitt kaos, selv i guildchat!
2. Kall meg gjerne overlegen, sta og en wannabe men ser hels at du kommer med litt mer kjøtt på beinet før du slenger utav deg slikt som det her i et offentlig forum......?
Mithos skrev 19/08-2007 : 23:27:
So?
Bare fordi at guilden er stor så betyr det ikke at en skal lå være å oppføre seg normalt. Du skulle bare visst. Vi kan sammenligne guilden med en slags konsentrasjonsleir. Du får ikke hjelp, du skal alltid være til stede, alltid spille med de på samme rang og godta alt som blir sagt. Ellers blir det spark bak.
Så valget er ditt.
I alle dager som får deg til å sammenligne vår guild med en konsentrasjonsleir?
Du FÅR hjelp (bare spør de 10-15 som spør om hjelp daglig enten i GC eller på VT)
Vi har ikke noe tilstedeværelses krav...men er man borte i lenger enn en mnd blir man kicka!
Herremin....det har aldri vært noe krav til noen med å spille med andre på noe slags helst nivå! Folk velger sine medspillere ja, men det finnes da for svarte ikke noe krav i guildregi ?
Eneste grunnen(e) til at vi sparker folk er at de enten har lengre tids fravær eller at de har totalt fravær av sunn fornuft og normal folkeskikk!
Mithos skrev 21/08-2007 : 15:59:
Du har tydeligvis gått glipp av noe.
Vi blei kicka etter at Naits sa at guilden var latterlig. Han skrev det pågrunn av at en member spurte i chatten hva fff var men fekk til svar at han skulle finne ut av det sjøl. Det var forresten en officer som slengte det. Er ikke det patetisk så vet no ikke eg. Og er det ikke litt tungvindt at en god bunch på vt'en skal mase etter hjelp i steden for noe så enkelt skrive i chatten?
Vi kom sjeldent inn på deres vt pågrunn av at det ofte resulterte med styr og monging. Derfor sitter vi på ape ape's vt. Enkelt og greit.
Kansje Kjell hjalp litt med noe, men hva med resten? Folk whispet meg 24/7 og spurte om hjelp fordi de hadde fått en advarsel om å bli kicket om de maste mer.
Dere gjekk no så langt at dere kicket en som spurte etter noen gull stykke. Når blei slike spørsmål straffbart?
Forresten så er vi registert på forumet men ky ay godtok oss aldri.
Ledelsen i xGFx er og forblir latterlig.
Hvor lenge skal du forsvare?
Det var IKKE en offiser som sa "det får du finne ut av selv" (Jeg var ikke online da det skjedde men iflg mine offiserer var det ikke det!)
Uansett, så skal det ikke svares slik! Hadde jeg sett det selv, hadde jeg nok forklart den personen ettpar ting ja!
Den første som ble sparka i denne episoden, ble sparka av en av mine eldre offiserer etter at han begynte å flamme guilden i GC...noe vi ikke aksepterer!
Naits kom på og så at en av "hans" medlemmer hadde blitt sparka og tok skikkelig av i GC! Kom med noen skikkelige salver som var ganske mye heftigere enn "latterlig" ja! Jeg sparket personlig sistemann i den her polkatrioen (vet ikke om det var deg) etter at jeg prøvde å ordne opp i det som skjedde! Jeg inviterte alle 3 til å møtes enten på vår eller deres VT slik at vi kunne snakke om det...prøve å fixe det...men det var det ingen interesse for!
Min tolkning av det var da at noen hadde tråkka i salaten og rett og slett ikke turte å svare for seg i en normal diskusjon!
Det finnes noen søknader om å bli medlem på forumet vårt ja, som ikke kan relateres til ign (in game name)...og de mailene jeg har sendt for å få klarhet i nick, har ikke blitt besvart! Så det må dere selv ta ansvar for...beklager!
At noen har blitt sparket for å spørre om noen gullstykker er totalt nytt for meg...skulle likt å høre mer om det ja!
Vil tilslutt si at jeg skulle ønske at jeg slapp å svare for meg/oss i en tråd som det her...men siden ingen av dere var villige til å "square opp" og likefullt fortsetter å flamme oss så var jeg bare nødt til det!!
Ky Ay