Gå til innhold

GeForce 8600 med 1 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kynisk av Gainward å reklamere med såpass mye minne, men samtidig skru ned minnefrekvensen...

 

Som tidligere nevnt.. "Gleder" meg til Elkjøp reklamen kommer. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Har 1gb på mine 7950XXX kort my gawd my gawd.

Overkill for meg dog, spiller bare settlers 2 :p

9284745[/snapback]

 

Du har 2x512, ikke 1 Gb ;) Det er nokså stor forskjell på det... (Du utnytter bare maks 512 Mb)

 

 

Men uansett, 1 Gb DDR2 minne med 128 bit er vel ikke så veldig dyrt, og jeg regner med at når de begynner å reklamere med "Neste generasjons skjermkort med 1 Gb grafikkminne!" så selger det ganske bra...

 

(Alt for mange som tror at minnemengde er alt når det kommer til skjermkort)

Lenke til kommentar

Er nok endel som blir lurt av dette. Er jo bare å avbryte selgeren på elkjøp neste gang dere hører han prøver å pakke slik på en eller annen mor som skal kjøpe maksin som konf gave til sønnen!

Ikke få ganger jeg har blitt litt varm i toppen av å overhøre slik...

Hva angår gainward, kjøpte ett lydkort fra dem en stund tilbake, men finner ingenting av drivere på sidene deres. Faktisk så er det eneste jeg finner der skjermkort, og "supporten" av drivere linker direkte til nvidia sine sider...
helt utrolig.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Hehe, 1GB minne er ikkej bare for AA og høge oppløsninger. Spel i framtida har fleire lag med sylskarpe texturer.

 

Eg forventer UT2007 vil demonstrere at 1 til 2 GB minne på skjermkortet gir store visuelle forskjeller.

9285282[/snapback]

 

du har rett i det. men hjelper ikke med 1 gig minne på skjermkortet hvis ikke gpuen er rask nok til å rendere alle de skarpe texturene hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...