Gå til innhold

Nytt fra Illusion Softworks (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom.

 

Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon.

 

Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Håper virkelig det er Mafia 2 som kommer. Mafia var jo et virkelig kjempebra spill, og vel verd å ta opp en gang i blant og spille gjennom.

 

Mafia 2 er vel "annonsert" så det er vel ikke det som kommer, selv om det har vært en del år i produksjon, om det overhode er i produksjon.

 

Får bare holde øynene åpne og se hva som skjer :)

9284833[/snapback]

 

Kjøringen i Mafia var dog vanvittig irriterende om du spør meg ;) . Så vi får håpe de gjør noe med det hvis de lager en 2'er.

Lenke til kommentar

Hadde det vært mafia 2 så tror jeg de hadde sagt det i denne pressemeldingen, at De ikke nevner noe navn tyder på at at de driver med noe utenom franchise(De vil ikke si navnet på spillet før de har screenshot elns å vise fram)

 

Sånn tolker jeg ivertfall det.

 

Men Mafia 2 hadde vært fantastisk :love:

Lenke til kommentar
For oss som har kommet gjennom spillet vet at det ikke vil bli noe mer av den samme gode historien
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For tommy og alle de andre dør.

9291367[/snapback]

 

Det er mange spennende ting de kan gjøre da, hva med å f. eks fokusere historien på en av Morrellos thugs? Samme tidsrom, forskjellige karakterer?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...