Gå til innhold

Utvider Hotmail til 5 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at MS drar litt på lagringsplassen også. Nå har det bare vært Yahoo! og Google som har promotert mer og mer lagringsplass.

 

Og ja, WLH må bli raskere og komme i en mobil utgave før jeg vil vurdere å bruke den som standard-mail. Har en litt kul live.no-adresse med fornavnet mitt foran @-en.

Lenke til kommentar

Wikipedia - GmailFS

 

Note that Gmail's terms of use impose no restrictions that would make use of GmailFS a direct violation of the Service agreement. However, they state that "Google also reserves the right to modify, suspend or discontinue the Service with or without notice at any time and without any liability to you" and "Google reserves the right to refuse service to anyone at any time without notice for any reason", so that Google would be well within its right to disable accounts used for GmailFS at any time and without warning; Google can and has suspended accounts for the sort of excess activity GmailFS generates. Consequently GmailFS should not be considered reliable for backup purposes. Furthermore, the "Program Policies" prohibit the user to "Reformat or frame any portion of the web pages that are part of the Gmail Service" which is arguably violated by use of GmailFS, which, after all, "reformats" documents transferred via HTTP ("web pages") into data accessible via FUSE.
Lenke til kommentar
Det er kun markedsføring, tror de hadde slitt om folk brukte opp all plassen sin. Google ekskludert antar jeg.

9283177[/snapback]

Hmm, det jeg også trodde.

 

Skal vi alle konspirere, fylle opp hotmailen med 5gb spam og lort, for å gjøre MS konkurs?

 

 

9283185[/snapback]

 

Tipper de har "smart" lagring. Så hvis du sender samme spam frem og tilbake til dine kamerater vil den bare lagres en gang likevel.

Lenke til kommentar

Seriøst, HVEM trenger 5GB til e-post? Jeg har hatt min Gmail-konoto i fire år, og sender daglig e-poster med vedlegg her og der:

You are currently using 180 MB (6%) of your 2888 MB.

 

Ingen normale e-post-brukere trenger mer en 500MB, maks. Og det vet både Google og MS, derfor kan de lokke dumme brukere til seg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...