Gå til innhold

Ingen Neonode til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det rett og slett er en ræva telefon som kun egner seg for spesielt interesserte? Eller kanskje de norske nettoperatører og importører er noen dølle typer? Det er vel muligens litt av begge deler, men den er jo utvilsomt kul, og det er jo bare å bestille fra nettsiden deres.

Lenke til kommentar

Testa Neonode N2 på 3GSM i Barcelona i februar. Jeg vil nok si den er for spesielt interesserte. Hadde jeg drevet som egen forhandler hadde jeg imidlertid tatt den inn kjørt på med markedsføring. Tester skal man alltid ta med en klype salt. Neonode har fått inn en partner på eiersiden - og det kan bli spennende å se hva som skjer fremover. Imidlertid - for å komme inn på markedet bør de vurdere aggresiv prising. De vil nok aldri konkurrere direkte i mot Nokia/Sony Ericsson i og med dette ser ut som en mp3-spiller med diverse finesser :)

Lenke til kommentar

Kan henvende meg til et brev fra innsiden av bransjen:

 

Vi har vært i dialog med Neonode og har også hatt modellen for testing hos Telenor.

 

Testingen hos Telenor viser at  N2 har for mange feil ift standardtjenester Telenor leverer til det segmentet N2 er posisjonert i.

Feil på mottak av mms, ikke mulighet for å brukes mot musikknedlasting siden den ikke støtter DRM, mangel på 3G m.m

 

Basert på dette har vi XYZÆØÅ valgt å ikke ta inn Neonde i vårt sortiment.

 

MVH

 

XYZÆØÅ

 

Her får man iallefall svar på hvorfor Telenor Norge ikke vil ta denne inn.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...