Gå til innhold

Catalyst med ny OC-stresstest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsøkte å teste denne driveren i går men fikk bare beskjed om at den ikke fant noen kompatibel hardware, kjører 7.7 nå og har et HD2400pro AGP kort.

 

Andre som har opplevd problemer med installasjon av denne?

 

..og ja, jeg har forsøkt å fjerne den gamle driveren før jeg installerte, både med ATI sin egen uninstaller og via legg til/fjern programmer..

Lenke til kommentar
At den ikke finner kompatibel hardware har jeg fått beskjed om helt siden jeg skaffet meg 2400XT. Har ventet lenge på 7,8 og håper denne skal fungere. Er visst et ganske kjent problem hvis du søker litt rundt. At du ikke får det til med 7,8 er derimot merkelig...

9276576[/snapback]

 

Vil det si at du får lagt inn 7.8 men ikke 7.7? Noen måte å unngå feilmeldingen på? Og byttet du fra Nvidia kort? Kan det være at en formattering må til tro..?

Lenke til kommentar
Og fortsatt små eller ingen fremskritt på linux driveren!! Håper virkelig det skjer noe fornuftig i testrevisjoner av driveren hos ati..

 

Hvis du har et passe gammelt kort, kan radeon være alternativet. Siste (git xrandr-1.2 branch) støtter en del ting som fglrx ikke gjør (on the fly display switching (nei, fglrx kan ikke det), fungerende suspend-to-ram, tv-out, bare for å nevne et par).

Lenke til kommentar
At den ikke finner kompatibel hardware har jeg fått beskjed om helt siden jeg skaffet meg 2400XT. Har ventet lenge på 7,8 og håper denne skal fungere. Er visst et ganske kjent problem hvis du søker litt rundt. At du ikke får det til med 7,8 er derimot merkelig...

9276576[/snapback]

 

Vil det si at du får lagt inn 7.8 men ikke 7.7? Noen måte å unngå feilmeldingen på? Og byttet du fra Nvidia kort? Kan det være at en formattering må til tro..?

9276639[/snapback]

 

Har testet nå og 7,8 fungerer strålende. Både 7,7 og 7,6 gav melding om at den ikke fant kompatibel hardware. Var visst noe om manglende oppføring for HD 2400 i INF-fila i driveren. Dette skulle det visst være mulig å redigere selv, men jeg fikk det ikke til. Jeg byttet fra integrert ATI grafikk, Radeon X1250. Er forøvrig Sapphire jeg har her nå, står en del om det på deres supportforum.

Lenke til kommentar
jeg har x1900gt. er det noen vits for meg å oppgradere driver? tror jeg har 7.5 elns og det funker greit. jeg overklokker ikke.

9279260[/snapback]

 

Hadde akkurat tenkt å spørre om det samme. Jeg har et Radeon X1900 XT kort, og er det noen vits i å installere en av de nyeste versjonene?

 

Jeg spør fordi jeg har noen seriøse grafikk / fps problemer med alle drivere i fra 7.4 til 7.8 som er i dag. Så derfor bruker jeg bare 7.3.

 

Vil jeg merke noen ytelses forbedringer osv ved å gå fra 7.3 til 7.8?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
jeg har x1900gt. er det noen vits for meg å oppgradere driver? tror jeg har 7.5 elns og det funker greit. jeg overklokker ikke.

9279260[/snapback]

 

Hadde akkurat tenkt å spørre om det samme. Jeg har et Radeon X1900 XT kort, og er det noen vits i å installere en av de nyeste versjonene?

 

Jeg spør fordi jeg har noen seriøse grafikk / fps problemer med alle drivere i fra 7.4 til 7.8 som er i dag. Så derfor bruker jeg bare 7.3.

 

Vil jeg merke noen ytelses forbedringer osv ved å gå fra 7.3 til 7.8?

9279330[/snapback]

 

Quoter meg selv her.

 

Kan noen vere vennlig og svare på mine spørsmål her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...