Gå til innhold

Demo av Loki (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrivefeil kanskje? :)

 

I en fantastisk reise gjennom store mytologier, lar Loki deg ta på deg rollen som en av spillets fire helter. Alle er hentet fra forskjellige mytologier; en kraftig viking, and fryktinngytende gresk kriger, er kraftig egyptisk makiker, og en Azteker-shaman. Heltene har vidt forskjellige ferdigheter, og de har alle et stort utvalg av magi og ferdigheter.

 

Edit: Må testes.

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar

Loki ble prata om som Diablo 3 ei stund, testa den tyske versjonen (oversatt til engelsk) for ei stund sida, og et mer middelmådig hack and slash skal du lete lenge etter imho. Slåssinga er helt unteressant også. Forbedred deg på å drepe ca 7 millioner fiender i en zone, 1-3 om gangen, på nøyaktig samme måte hver gang.

 

Storyen er helt patestisk også...høydepunktet var når jeg valser opp til ei hule som lvl 3, og Tyr (nordisk krigsgud) står der i power armoren sin og sier at jeg må finne en eller anna jallfyr før jeg kan gå inn i hula der Odin og Fenrisulven sloss og hjelpe Odin... Største :roll: i verden.

 

Titan Quest + addon er uendelig mye bedre. Spill det istedet.

Endret av rhym
Lenke til kommentar

Synes dette var et kurrant spill jeg for min del...grei grafikk, fin lyd OG som sagt lengre opp; interessant med bl.a. litt norrøn mytologi på kjøpet.

 

Desverre ser det ut til at de som har laget dette har tenkt at jeg skal lytte meg til hvilken fiende som kommer og hvor denne kommer fra....derfor blir det nok dette spillet et av de jeg må hoppe over...jeg vil helst bli meid ned av en motstander fordi denne er god, og ikke fordi kameravinkelen/zoom er så dårlig at du ikke ser de før de er oppi trynet på deg.

 

Mao om de hadde gjort det mulig å zoome litt lengre unna spilleren så du faktisk ser etpar meter foran deg når du går (i åpent) terreng, hadde jeg nok testet det ut...sikkert morro å farte rundt med bue eller andre "ranged" karakterer her :no:

 

Litt bugs er det jo, og den jeg likte best var å stå på en side av et lite gjerde eller annet hinder, trykk på motsatt side og se hvilken vei han løper...høyre?? venstre?? neida vi løper rett frem og setter panna i gjerdet vi :roll:

 

Med så mange gode titler som finnes, tror jeg som sagt jeg hopper over denne....

 

Men det er nå min mening da

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...